Ring, ring, bara du slog en signal.
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Ring, ring, bara du slog en signal.

    De affare som till äventyrs vill kunna få samtal och sms från mig messar lämpligen sitt nummer till mig, för en del av "mina" nummer sitter fast i gamla telefonen och jag måste således lägga in dem för hand i den nya. Ja, jag har en ny. En Nokia 6700 blev det. Den billigaste av de som inte var slut på lagershopen och motsvarade mina krav: Ingen pekskärm. USB-anslutning. Minst 3 MP kamera (dena har 5). Blixt. Många musikformat funkar. Hyfsat stort minne. och man kan ha senilsnöre i den
  2. 1
    Ring, ring, bara du slog en signal. De affare som till äventyrs vill kunna få samtal och sms från mig messar lämpligen sitt nummer till mig, för en del av "mina" nummer sitter fast i gamla telefonen och jag måste således lägga in dem för hand i den nya. Ja, jag har en ny. En Nokia 6700 blev det. Den billigaste av de som inte var slut på lagershopen och motsvarade mina krav: Ingen pekskärm. USB-anslutning. Minst 3 MP kamera (dena har 5). Blixt. Många musikformat funkar. Hyfsat stort minne. och man kan ha senilsnöre i den
  3. Medlem sedan
    Jun 2007
    #2
    Ja det vill jag men jag har ju inte ditt nr så det går ju inte! Men du, lägg över kontakterna på sim-kortet så hänger de med till nya telefonen.
  4. 2
    Ja det vill jag men jag har ju inte ditt nr så det går ju inte! Men du, lägg över kontakterna på sim-kortet så hänger de med till nya telefonen.
  5. Medlem sedan
    Nov 2009
    #3
    Hörrudu smarto, man kan MESSA numret förståru.
  6. 3
    Hörrudu smarto, man kan MESSA numret förståru.
  7. Medlem sedan
    Jun 2007
    #4
    Vaddå? Jag förstår inte riktigt vad du menar nu?! Det måste bero på allt bebisgos i min hjärna!! *moahahahaha*
  8. 4
    Vaddå? Jag förstår inte riktigt vad du menar nu?! Det måste bero på allt bebisgos i min hjärna!! *moahahahaha*
  9. Medlem sedan
    Nov 2009
    #5
    Just nu hör jag dig väldigt dåligt!
  10. 5
    Just nu hör jag dig väldigt dåligt!
  11. Medlem sedan
    Jun 2007
    #6
    Färg då? Herregud, kvinna, det viktigaste av allt!! Färgen?!?!?
  12. 6
    Färg då? Herregud, kvinna, det viktigaste av allt!! Färgen?!?!?
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    petrol
  14. 7
    petrol
  15. Medlem sedan
    Aug 2006
    #8
    Eftersom displayen är sönder på den gamla kan jag inte lägga över numren på kortet, jag klarar inte att göra det i blindo Så bara de som redan finns på kortet följer med... som tur år verkar de flesta finnas där men inte alla.
  16. 8
    Eftersom displayen är sönder på den gamla kan jag inte lägga över numren på kortet, jag klarar inte att göra det i blindo Så bara de som redan finns på kortet följer med... som tur år verkar de flesta finnas där men inte alla.
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9

    This beauty!

  18. 9
    This beauty!
  19. Medlem sedan
    Jun 2007
    #10
    Ahh, snygg!! Jag saknar Nokia...har varit otrogen och kört med LG nu men får nog krypa till korset och be om förlåtelse!
  20. 10
    Ahh, snygg!! Jag saknar Nokia...har varit otrogen och kört med LG nu men får nog krypa till korset och be om förlåtelse!

Liknande trådar

  1. Ring ring.. svara??!
    By Moomin in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-08-06, 11:14
  2. Ring klocka ring.....
    By Desperado in forum Mat & dryck
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-01, 02:24
  3. Mobil ring signal Snott från feb-08
    By Naturell in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-06-26, 17:57
  4. *ring ring igen*
    By Marmelad in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-22, 18:19
  5. Ring klocka ring
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-01-02, 02:10
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar