RUL avklarat!!
_1011 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2005
    #1

    RUL avklarat!!

    Ja då.. då har även jag varit på RUL!
    De va såå spännande och Alva va med o va helt till sig! De va ju jätte spännande o se bebisen.. iallafall dom första 5 minuterna.. Senm ville hon leka med lekspisen som fanns inne i UL rummet..

    Hur som helst..
    Bebis låg inte alls som BM ville, så hon fick böka rätt länge innan den lill* envisa krabaten ville vrida sig en liten liten bit, så att magen kunde mätas..
    Hjärtat ser helt normalt ut, lika så hjärnan, magsäcken och urinblåsan!
    Inget som var avikande eller såg konstigt ut.. och de känns såååå skönt!!
    De ÄR en BEBIS där inne! Och den är livlig.. När man INTE är på UL..
    Men.. Bebis började med att vinka till publiken (oss).. så sött!!

    Blev ju även jag flyttad.. men.. hehe.. de tackar jag o bugar för!
    Blev nämligen flyttad från den 16 till den 8 November!
    Så..
    Jag har gått halvvägs!!

    Kramen!!
  2. 1
    RUL avklarat!! Ja då.. då har även jag varit på RUL!
    De va såå spännande och Alva va med o va helt till sig! De va ju jätte spännande o se bebisen.. iallafall dom första 5 minuterna.. Senm ville hon leka med lekspisen som fanns inne i UL rummet..

    Hur som helst..
    Bebis låg inte alls som BM ville, så hon fick böka rätt länge innan den lill* envisa krabaten ville vrida sig en liten liten bit, så att magen kunde mätas..
    Hjärtat ser helt normalt ut, lika så hjärnan, magsäcken och urinblåsan!
    Inget som var avikande eller såg konstigt ut.. och de känns såååå skönt!!
    De ÄR en BEBIS där inne! Och den är livlig.. När man INTE är på UL..
    Men.. Bebis började med att vinka till publiken (oss).. så sött!!

    Blev ju även jag flyttad.. men.. hehe.. de tackar jag o bugar för!
    Blev nämligen flyttad från den 16 till den 8 November!
    Så..
    Jag har gått halvvägs!!

    Kramen!!
  3. Medlem sedan
    Apr 2003
    #2
    Åh så härligt!! va roligt för storasyster att få vara med, min son tyckte också det var jättekul att få se att det verkligen var en bebis därinne, i typ 5 minuter. Sen ville han se vad som fanns i hans lille mage!!
    Och kul att du blev flyttade till det bästa bf datumet, nämligen samma som mej hehe
    Kram!!
  4. 2
    Åh så härligt!! va roligt för storasyster att få vara med, min son tyckte också det var jättekul att få se att det verkligen var en bebis därinne, i typ 5 minuter. Sen ville han se vad som fanns i hans lille mage!!
    Och kul att du blev flyttade till det bästa bf datumet, nämligen samma som mej hehe
    Kram!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2005
    #3

    Åååhh!! En synkis!!

    Kul att dela BF med någon!
    Haha..
    Innan jag blev flyttad, så delade jag BF med en kompis här i stan.. men.. ja.. hon gör RUL imorn, så vi får se om hon också blir flyttad.. men.. Nu när jag blev flyttad, så delar jag BF med en gamal kompis.. Så kul!! Jaa.. Och dig så klart!
    Ska ändra mig i BF listan också.. kan ju inte stå kvar på den 16 heller.. Hehe..

    Kraaaaaam!
  6. 3
    Åååhh!! En synkis!! Kul att dela BF med någon!
    Haha..
    Innan jag blev flyttad, så delade jag BF med en kompis här i stan.. men.. ja.. hon gör RUL imorn, så vi får se om hon också blir flyttad.. men.. Nu när jag blev flyttad, så delar jag BF med en gamal kompis.. Så kul!! Jaa.. Och dig så klart!
    Ska ändra mig i BF listan också.. kan ju inte stå kvar på den 16 heller.. Hehe..

    Kraaaaaam!
  7. Medlem sedan
    Oct 2005
    #4

    Såg i listan att de är rått många

    som ska ha den 8.. Skojj!!
    Vet dock inte om alla gjort RUL.. men SKOJJ!

    Eller.. många o många.. De va väl 4.. eller va de 5.. Hmm...

    Kram
  8. 4
    Såg i listan att de är rått många som ska ha den 8.. Skojj!!
    Vet dock inte om alla gjort RUL.. men SKOJJ!

    Eller.. många o många.. De va väl 4.. eller va de 5.. Hmm...

    Kram
  9. Medlem sedan
    Aug 2005
    #5
    Grattis till fint ul. och nu har du samma bf som jag
  10. 5
    Grattis till fint ul. och nu har du samma bf som jag
  11. Medlem sedan
    Jul 2003
    #6
    Grattis! Både till frisk o pigg bebis och till att ni nu är halvvägs!! En riktig milstolpe att passera! Har lite kvar dit själv tycärr...
  12. 6
    Grattis! Både till frisk o pigg bebis och till att ni nu är halvvägs!! En riktig milstolpe att passera! Har lite kvar dit själv tycärr...
  13. Medlem sedan
    Apr 2006
    #7
    Härligt att höra detta!!!!!!!!!!!!
  14. 7
    Härligt att höra detta!!!!!!!!!!!!
  15. Medlem sedan
    Jun 2004
    #8
    Åhh så underbart!!!! Va kul att lilla Alva fick följa med. Här nere i Malmö får man inte ta med barn, tyvärr. Underbart att de bjuder på en vecka

    Är så glad för din skull, som du kämpat!!!!

    Massa kramar...
  16. 8
    Åhh så underbart!!!! Va kul att lilla Alva fick följa med. Här nere i Malmö får man inte ta med barn, tyvärr. Underbart att de bjuder på en vecka

    Är så glad för din skull, som du kämpat!!!!

    Massa kramar...
  17. Medlem sedan
    Dec 2006
    #9
    Härligt& höra vännen KRamis
  18. 9
    Härligt& höra vännen KRamis
  19. Medlem sedan
    Oct 2008
    #10
    vad härligt
  20. 10
    vad härligt
  21. Medlem sedan
    Jan 2010
    #11
    Grattis, vad skönt att allt såg bra ut!
    Det bästa med att de "bråkar" är ju att man får kika en lite längre stund *S*

    Kram kram
  22. 11
    Grattis, vad skönt att allt såg bra ut!
    Det bästa med att de "bråkar" är ju att man får kika en lite längre stund *S*

    Kram kram
  23. Medlem sedan
    Apr 1999
    #12
    Hääärligt! Jag smet framåt bara två dagar, från 14e till 12e. Fick faktiskt välja mellan 11e eller 12e, men jag tog 12e, mitt dumhuvve!

    Grattis till halvvägs och en frisk, pigg bebis!
  24. 12
    Hääärligt! Jag smet framåt bara två dagar, från 14e till 12e. Fick faktiskt välja mellan 11e eller 12e, men jag tog 12e, mitt dumhuvve!

    Grattis till halvvägs och en frisk, pigg bebis!
  25. Medlem sedan
    Mar 2010
    #13

    Underbart...

    ..alltid skönt att få veta att allt ser bra ut!
    Hej
    Tjej som bor i Norra Småland.
    Har 3 barn sen innan och ett fjärde på väg .
  26. 13
    Underbart... ..alltid skönt att få veta att allt ser bra ut!
  27. Medlem sedan
    Nov 2000
    #14
    Vad skönt att allt såg bra ut och inte helt fel att ha gått dryga veckan längre!
    Vi verkar vara många som ska ha den 8:e nu

    Kram
  28. 14
    Vad skönt att allt såg bra ut och inte helt fel att ha gått dryga veckan längre!
    Vi verkar vara många som ska ha den 8:e nu

    Kram
  29. Medlem sedan
    Jan 2008
    #15
    Så härligt att ha fått titta in och att allt såg bra ut... Och att du har kommit halvvägs redan... Känns inte alltför länge sen vi kämpade för plusset... Kommer ihåg att jag blev väldigt glad för din skull när ditt plus äntligen kom...

    Nu längtar jag ännu mer efter mitt eget RUL... Tre veckor kvar... Och sen är det bara en halv vecka ytterligare tills även jag är halvvägs...

    STOR KRAM till dig!
  30. 15
    Så härligt att ha fått titta in och att allt såg bra ut... Och att du har kommit halvvägs redan... Känns inte alltför länge sen vi kämpade för plusset... Kommer ihåg att jag blev väldigt glad för din skull när ditt plus äntligen kom...

    Nu längtar jag ännu mer efter mitt eget RUL... Tre veckor kvar... Och sen är det bara en halv vecka ytterligare tills även jag är halvvägs...

    STOR KRAM till dig!
  31. Medlem sedan
    Feb 2009
    #16
    Kors! Ibland lönar det sig att ha ojämna cykler

    Grattis till lyckat rul o halva vägen avklarad!
    Tänk ja tycker de va alldeles nyss ja satt här o höll tummarna för er att ni skulle få pos. test..o nu e de vara 20 veckor kvar! Å lilla D i min famn blir snart 5 mån.

    Läskigt snabbt..När du ligger på bb o myser då springer jag nog efter Dagny som röjer runt på golvet här hemma..

    Kul att Alva fick vara med!

    Hur låg lillefis då?? När ja va på rul m dagny låg hon dubbelvikt, med fötterna ovaför huvudet liksom...såg väldigt obekvämt ut..

    Kram på dig!
  32. 16
    Kors! Ibland lönar det sig att ha ojämna cykler

    Grattis till lyckat rul o halva vägen avklarad!
    Tänk ja tycker de va alldeles nyss ja satt här o höll tummarna för er att ni skulle få pos. test..o nu e de vara 20 veckor kvar! Å lilla D i min famn blir snart 5 mån.

    Läskigt snabbt..När du ligger på bb o myser då springer jag nog efter Dagny som röjer runt på golvet här hemma..

    Kul att Alva fick vara med!

    Hur låg lillefis då?? När ja va på rul m dagny låg hon dubbelvikt, med fötterna ovaför huvudet liksom...såg väldigt obekvämt ut..

    Kram på dig!
  33. Medlem sedan
    Oct 2005
    #17

    Jaa de går for nu!

    Eller.. de har gått fort hit iallafall..
    Hehe.. de är väl snart de börjar söla fram.. hehe.. Vädret är tråkigt o vad vill man hitta på utan körkort när de hänger stopra regnmoln på himelen.. Sugit.. men men..
    OJ! Blir hon redan 5 månader?! Jösses vad tiden har sprungit iväg! Tyckte nyss att du fick henne juh! Oj oj oj...
    Jaa.. tänk va.. men.. oj vad de kommer rusa fram.. nää.. hon får vara liten lite till tycker jag! Du får be henne sluta växa lite, så att hon inte springer all värdens väg när jag myser med min lilla färsking.. Hehe..
    Men.. de är ju som de är..

    Ja, hur låg min lill*..
    Den låg liksom i "krypställning".. Hehe.. såg skönt ut.. trampade med fötterna och vinkade med händerna.. Övade på att krypa redan nu kanske.. hehe.. storasyster kröp ju aldrig.. hon va en klassisk rum-hoppare! Sött!!

    Kramar till dig vännen min!!
  34. 17
    Jaa de går for nu! Eller.. de har gått fort hit iallafall..
    Hehe.. de är väl snart de börjar söla fram.. hehe.. Vädret är tråkigt o vad vill man hitta på utan körkort när de hänger stopra regnmoln på himelen.. Sugit.. men men..
    OJ! Blir hon redan 5 månader?! Jösses vad tiden har sprungit iväg! Tyckte nyss att du fick henne juh! Oj oj oj...
    Jaa.. tänk va.. men.. oj vad de kommer rusa fram.. nää.. hon får vara liten lite till tycker jag! Du får be henne sluta växa lite, så att hon inte springer all värdens väg när jag myser med min lilla färsking.. Hehe..
    Men.. de är ju som de är..

    Ja, hur låg min lill*..
    Den låg liksom i "krypställning".. Hehe.. såg skönt ut.. trampade med fötterna och vinkade med händerna.. Övade på att krypa redan nu kanske.. hehe.. storasyster kröp ju aldrig.. hon va en klassisk rum-hoppare! Sött!!

    Kramar till dig vännen min!!
  35. Medlem sedan
    Oct 2005
    #18

    De är snart din tur!

    3 veckor känns visserligen jätte långt borta.. men.. jag tyckte nyss jag hade 4 veckor kvar till RUL.. och nu är de redan gjort..!!
    Tiden går fort.. och snart.. snart är du halvvägs.. och nästa steg är förlossningen! Nästan iallafall.. hehe.. några BM besök ska vi väl hinna med också. men de kommer gå fort!
    Jaa.. tänk att de redan gått så lång tid sedan vi fick våra efterlängtade +!!
    Och så gick jag från gruppens veteran till en i mängden! En skön omkastning! Hehe..
    Är så glad för alla oss som kämpat tappert o kommit så långt!!
    Stoor kram till dig!
    KRAM!
  36. 18
    De är snart din tur! 3 veckor känns visserligen jätte långt borta.. men.. jag tyckte nyss jag hade 4 veckor kvar till RUL.. och nu är de redan gjort..!!
    Tiden går fort.. och snart.. snart är du halvvägs.. och nästa steg är förlossningen! Nästan iallafall.. hehe.. några BM besök ska vi väl hinna med också. men de kommer gå fort!
    Jaa.. tänk att de redan gått så lång tid sedan vi fick våra efterlängtade +!!
    Och så gick jag från gruppens veteran till en i mängden! En skön omkastning! Hehe..
    Är så glad för alla oss som kämpat tappert o kommit så långt!!
    Stoor kram till dig!
    KRAM!
  37. Medlem sedan
    Oct 2005
    #19

    Toppen!!

    Jaa.. sist jag kollade så va vi väl 5 stycken med BF den 8/11..
    Kul juh! Ökar ju chansen att någon av oss får på självaste BF.. Haha!

    Kramar!!
  38. 19
    Toppen!! Jaa.. sist jag kollade så va vi väl 5 stycken med BF den 8/11..
    Kul juh! Ökar ju chansen att någon av oss får på självaste BF.. Haha!

    Kramar!!
  39. Medlem sedan
    Oct 2005
    #20

    Yepp! Visst är de väl de!!

    Toppen toppen o lite mera toppen!

    Kramar till dig!
  40. 20
    Yepp! Visst är de väl de!! Toppen toppen o lite mera toppen!

    Kramar till dig!
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Så var RUL avklarat!
    By Gunilla m 4 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-11, 19:38
  2. Nu är CUB avklarat!
    By Gunilla m 4 in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-30, 09:53
  3. UL avklarat
    By Little_sister in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 11:29
  4. UL avklarat :O)
    By idapidan in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-29, 10:13
  5. Så var ul avklarat
    By zingo in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-04-28, 17:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar