Hej!
_0610 Oktoberbarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2006
    #1

    Hej!

    Det är så härligt att gå in här och se att ni håller tråden vid liv. Det händer verligen grejor och tänk att de fyller fyra i år!!! Så stora och så kloka, påhittiga och busiga.

    Om ni inte kommer ihåg mig så var alla här en otroligt stor hjälp under första tiden när Oliver föddes då jag levde i ett riktigt dåligt förhållande. Vi separerade efter ett år och vägen tillbaka har varit krokig men också spännande och lärorik. Idag fungerar allt bra, vi kommer överens och är så gott som vänner igen. Som en väninna sa "ni låter inte som ex när ni pratar med varandra, ni låter som vänner". Det är jätteskönt och det fungerar så mkt bättre med Oliver då. Oliver bor hos mig mestadels men är så mkt det fungerar hos sin pappa. Den här våren har varit extra stressig för mig. Jag har skrivit C-uppsats och tagit ett par resttentor för att äntligen plocka ut min universitetsexamen - en kandidat i eknomomi. I augusti har jag sista tentan =) sen så....

    Grattis Tingla_bu =) vad härligt!

    Kram till er alla!
    Cillen med Oliver
  2. 1
    Hej! Det är så härligt att gå in här och se att ni håller tråden vid liv. Det händer verligen grejor och tänk att de fyller fyra i år!!! Så stora och så kloka, påhittiga och busiga.

    Om ni inte kommer ihåg mig så var alla här en otroligt stor hjälp under första tiden när Oliver föddes då jag levde i ett riktigt dåligt förhållande. Vi separerade efter ett år och vägen tillbaka har varit krokig men också spännande och lärorik. Idag fungerar allt bra, vi kommer överens och är så gott som vänner igen. Som en väninna sa "ni låter inte som ex när ni pratar med varandra, ni låter som vänner". Det är jätteskönt och det fungerar så mkt bättre med Oliver då. Oliver bor hos mig mestadels men är så mkt det fungerar hos sin pappa. Den här våren har varit extra stressig för mig. Jag har skrivit C-uppsats och tagit ett par resttentor för att äntligen plocka ut min universitetsexamen - en kandidat i eknomomi. I augusti har jag sista tentan =) sen så....

    Grattis Tingla_bu =) vad härligt!

    Kram till er alla!
  3. Medlem sedan
    Oct 2005
    #2

    Hejsan!!!

    Ja.. de är härligt att komma in här någon gång ibland o se att de fortfarande är så många som fortfarande skriver, och håller snacket vid liv!!

    Vad kul o se dig!!
    O så underbart skönt att allt är så bra mellan er nu! O skönt för prinsen om inte annat!
    Grattis får jag säga.. hoppas att tentorna gått/går bra o att examen blir så bra som du hoppats och jobbat för!

    Tack så jätte mycket för grattiset!
    Ska bli tok skojj!

    Kramar till dig!!!
  4. 2
    Hejsan!!! Ja.. de är härligt att komma in här någon gång ibland o se att de fortfarande är så många som fortfarande skriver, och håller snacket vid liv!!

    Vad kul o se dig!!
    O så underbart skönt att allt är så bra mellan er nu! O skönt för prinsen om inte annat!
    Grattis får jag säga.. hoppas att tentorna gått/går bra o att examen blir så bra som du hoppats och jobbat för!

    Tack så jätte mycket för grattiset!
    Ska bli tok skojj!

    Kramar till dig!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2000
    #3
    Hej! Blir inte så ofta jag loggar in här längre (tyvärr) men jag håller med dig,det är roligt att sidan finns kvar!Vi har följts åt länge och det är inte klokt att kottarna fyller 4 år snart
    Skönt att allt funkar bra med O:s pappa nu och vad duktig du är som kämpar på med utbildningen (som snart är färdig nu?)!
    Hoppas soammaren varit/är bra!
    Kram Alli
  6. 3
    Hej! Blir inte så ofta jag loggar in här längre (tyvärr) men jag håller med dig,det är roligt att sidan finns kvar!Vi har följts åt länge och det är inte klokt att kottarna fyller 4 år snart
    Skönt att allt funkar bra med O:s pappa nu och vad duktig du är som kämpar på med utbildningen (som snart är färdig nu?)!
    Hoppas soammaren varit/är bra!
    Kram Alli
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar