*ot* förresten vi har lagt bud...
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2004
    #1

    *ot* förresten vi har lagt bud...

    på ett radhus nu! precis lagom stort och på en hörna. nära till lekplats och en gata där enbart boende kör på. så, det kan inte vara bättre för en småbarnsfamilj.

    så, håll tummarna nu för att det blir vi som får köpa det och inte är någon som budar över för högt! blir isf flytt till hösten. det är tre sovrum o kök, tvättstuga, garage två badrum och förråd.
    eva_b m linnea&elin
  2. 1
    *ot* förresten vi har lagt bud... på ett radhus nu! precis lagom stort och på en hörna. nära till lekplats och en gata där enbart boende kör på. så, det kan inte vara bättre för en småbarnsfamilj.

    så, håll tummarna nu för att det blir vi som får köpa det och inte är någon som budar över för högt! blir isf flytt till hösten. det är tre sovrum o kök, tvättstuga, garage två badrum och förråd.
  3. Medlem sedan
    Oct 2009
    #2
    Hoppas att det blir ert!!
  4. 2
    Hoppas att det blir ert!!
  5. Medlem sedan
    Oct 2001
    #3
    Håller alla tummar jag har ;-). Har inte ni letat hus länge?
  6. 3
    Håller alla tummar jag har ;-). Har inte ni letat hus länge?
  7. Medlem sedan
    Jun 2004
    #4
    Låter ju jättebra. Håller tummarna att huset blir ert!
  8. 4
    Låter ju jättebra. Håller tummarna att huset blir ert!
  9. Medlem sedan
    Nov 2004
    #5
    vi har gjort det i drygt ett år ungefär till o från men detta är första huset som vi lagt bud på så givetvis hoppas man på tur.
    bättre läge och storlek på huset kan det liksom inte vara. visst är det en pytteträdgård men jag är inte så mycket för att pyssla i trädgård så det är bara bra.
  10. 5
    vi har gjort det i drygt ett år ungefär till o från men detta är första huset som vi lagt bud på så givetvis hoppas man på tur.
    bättre läge och storlek på huset kan det liksom inte vara. visst är det en pytteträdgård men jag är inte så mycket för att pyssla i trädgård så det är bara bra.

Liknande trådar

  1. vi har förresten lagt bud...
    By eva_n m linnea&elin in forum _0505 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-06-24, 14:43
  2. Nu har jag lagt in
    By Milla1 in forum _0402 Februaribarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-05-21, 15:38
  3. Lagt in...
    By AnjaL in forum _0506 Junibarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-02, 10:18
  4. Har lagt in
    By Sanna+Sander03Leah05 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 08:40
  5. Nu har vi lagt bud..
    By MammaMia i UK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-22, 19:58
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar