Jaha, vad kul!!
_1103 Marsbarn
  1. Kråka
    #1

    Jaha, vad kul!!

    Nu är jag här... Har en dotter på snart 10 månader och vi hade bestämt att hon skulle få syskon ganska snart... Men kanske inte redan när hon var 18 månader... Men nu är jag här, nyplussad och lycklig!! Har bf den sista februari, men gick över 10 dagar med dottern, så jag håller mig nog i den här gruppen mest...

    Kom igen nu och fyll på!!
  2. 1
    Jaha, vad kul!! Nu är jag här... Har en dotter på snart 10 månader och vi hade bestämt att hon skulle få syskon ganska snart... Men kanske inte redan när hon var 18 månader... Men nu är jag här, nyplussad och lycklig!! Har bf den sista februari, men gick över 10 dagar med dottern, så jag håller mig nog i den här gruppen mest...

    Kom igen nu och fyll på!!
  3. Hemla
    #2
    Grattiiiiis!!! Hoppas jag får hänga på här.... får se till helgen! Har 16 mån mellan mina första, går hur bra som helst!
  4. 2
    Grattiiiiis!!! Hoppas jag får hänga på här.... får se till helgen! Har 16 mån mellan mina första, går hur bra som helst!

Liknande trådar

  1. Jaha, nähä, jaha...
    By TTUK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2012-04-01, 21:32
  2. Jaha...
    By Venus in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-11-20, 11:35
  3. Jaha,
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-11-15, 19:44
  4. Jaha, det var det det.
    By H med E in forum Ordet är fritt
    Svar: 71
    Senaste inlägg: 2008-11-14, 21:47
  5. Jaha,
    By Lollo m W-01 & A-06 in forum _0605 Majbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-08-17, 12:22
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar