Finns det föräldrar
Skolbarn
  1. dgb
    #1

    Finns det föräldrar

    som har sina barn på samma skola som rektorn arbetar och föräldrarna är polare med rektorn? Hur funkar det?
  2. 1
    Finns det föräldrar som har sina barn på samma skola som rektorn arbetar och föräldrarna är polare med rektorn? Hur funkar det?
  3. Medlem sedan
    Aug 2000
    #2
    Svår fråga, det beror ju helt på vilka dessa personer är, vilka relationer de har till varandra och hur barnets skolgång fungerar. Så det finns säkert situationer när det fungerar och situationer när det är svårare eller inte fungerar alls.
  4. 2
    Svår fråga, det beror ju helt på vilka dessa personer är, vilka relationer de har till varandra och hur barnets skolgång fungerar. Så det finns säkert situationer när det fungerar och situationer när det är svårare eller inte fungerar alls.
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Självklart finns det det. Så länge eleven sköter sin skolgång är det nog sällan prolem.
    På min skola går många lärarbarn och vissa av dem känner ju även rektor mer eller mindre personligt.
  6. 3
    Självklart finns det det. Så länge eleven sköter sin skolgång är det nog sällan prolem.
    På min skola går många lärarbarn och vissa av dem känner ju även rektor mer eller mindre personligt.
  7. Medlem sedan
    Jan 2000
    Forumvärd
    #4
    Det förekommer nog, själv så var min mamma lärare på samma skola som mig och kände mina lärare och även rektorn. För mig var det nog en större press och mindre fördelar för min mamma fick reda på allt, nu var jag en väldigt skötsam elev, men man kände att man var ständigt påpassad
  8. 4
    Det förekommer nog, själv så var min mamma lärare på samma skola som mig och kände mina lärare och även rektorn. För mig var det nog en större press och mindre fördelar för min mamma fick reda på allt, nu var jag en väldigt skötsam elev, men man kände att man var ständigt påpassad

Liknande trådar

  1. Föräldrar! Det finns hopp!!
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-03-17, 17:49
  2. Finns föräldrar som
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-03-12, 20:24
  3. finns det föräldrar nätverk?
    By derasbästa in forum Sex & erotik
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 08:14
  4. Finns det föräldrar här som har
    By Mamman1 in forum Stora barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 14:54
  5. Finns det föräldrar här som
    By Brandy in forum Hemmaföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2005-12-03, 19:52
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar