Lite uppdatering
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Lite uppdatering

    Herregud vad tiden går. Kan den inte vara lite längre ibland?
    Som idag då min syster åker hem till USA igen?...

    Till min stora glädje så är Marcus (min sambo) tokig i Milo. Han håller fortfarande på "ohh vad söt han är", "Annica titta vad fin han är". Milo är 2 månader nu. Jag känner också att vi har hittat tillbaka till varandra. Vi har ju varit ett par i 10 år snart så det är ju en stabil grund där att stå på.
    Han är klar med sin skola nu också så det är så skööööööönt!

    I sommar vet jag dock inte hur mycket ledigt vi kommer ha tillsammans,men det är roligare att vara hemma nu iallafall =)

    Håller fortfarande på att övningskör, det ända som saknas är ju att göra proven. Men jag är inte 100 ännu på att köra känns det som. Råkar köra för fort/för sakta samt svårt med backning och fickparkering.

    Av någon anledning får jag väldigt ofta frågar om vi ska ha fler barn. Den frågan fick jag aldrig efter Theo. Jag svarar då att verkligen inte nu, men gärna kanske senare i livet. Men då ska det banne mig vara planerat! Det vill jag vara med om. Sitta ner och planera och sedan gå genom graviditeten ihop =)

    Marcus kan tycka att det är trist att vi har så lite tid för varandra, och det är ju sant men det är ju också en period i livet som är intensiv just nu.


    Kram på er mammor!
    Mamma till Ella 2002, Theo 2005. Meja 2008 och Milo 2010!
  2. 1
    Lite uppdatering Herregud vad tiden går. Kan den inte vara lite längre ibland?
    Som idag då min syster åker hem till USA igen?...

    Till min stora glädje så är Marcus (min sambo) tokig i Milo. Han håller fortfarande på "ohh vad söt han är", "Annica titta vad fin han är". Milo är 2 månader nu. Jag känner också att vi har hittat tillbaka till varandra. Vi har ju varit ett par i 10 år snart så det är ju en stabil grund där att stå på.
    Han är klar med sin skola nu också så det är så skööööööönt!

    I sommar vet jag dock inte hur mycket ledigt vi kommer ha tillsammans,men det är roligare att vara hemma nu iallafall =)

    Håller fortfarande på att övningskör, det ända som saknas är ju att göra proven. Men jag är inte 100 ännu på att köra känns det som. Råkar köra för fort/för sakta samt svårt med backning och fickparkering.

    Av någon anledning får jag väldigt ofta frågar om vi ska ha fler barn. Den frågan fick jag aldrig efter Theo. Jag svarar då att verkligen inte nu, men gärna kanske senare i livet. Men då ska det banne mig vara planerat! Det vill jag vara med om. Sitta ner och planera och sedan gå genom graviditeten ihop =)

    Marcus kan tycka att det är trist att vi har så lite tid för varandra, och det är ju sant men det är ju också en period i livet som är intensiv just nu.


    Kram på er mammor!
  3. Medlem sedan
    Aug 2005
    #2
    Vad skönt att höra att allt verkar gå bra!

    Kul att du orkar fortsätta att övningsköra. Det tog flera år innan jag kände mig som en "riktig" bilförare och att fickparkera gör mig fortfarande nervös...
  4. 2
    Vad skönt att höra att allt verkar gå bra!

    Kul att du orkar fortsätta att övningsköra. Det tog flera år innan jag kände mig som en "riktig" bilförare och att fickparkera gör mig fortfarande nervös...
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    Så glad för din skull

    att allting känns mer uppåt och framförallt att pappan är helt såld på bebisen Fickparkera ja, det är jag ingen fena på, men lyckades fläckfritt på uppkörningen. Fattar inte hur det gick till. Lycka till med alltihop!
  6. 3
    Så glad för din skull att allting känns mer uppåt och framförallt att pappan är helt såld på bebisen Fickparkera ja, det är jag ingen fena på, men lyckades fläckfritt på uppkörningen. Fattar inte hur det gick till. Lycka till med alltihop!
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Tack för din uppdatering! Det känns bra att höra att allt flyter på och att din sambo är med på noterna (med råge) efter vintern som varit.

    Uppköring... Jag kände mig verkligen redo när jag körde upp. Men bara för att jag kände mig redo då, betyder det inte att jag kan fickparkera idag. För några år sedan, när vi bodde i lägenhet och parkerade på gatan, var jag bäst i världen på att fickparkera. Var så illa tvungen att bli det. Nu är jag ungefär sämst i världen...

    Hoppas du och familjen får en skön sommar!
  8. 4
    Tack för din uppdatering! Det känns bra att höra att allt flyter på och att din sambo är med på noterna (med råge) efter vintern som varit.

    Uppköring... Jag kände mig verkligen redo när jag körde upp. Men bara för att jag kände mig redo då, betyder det inte att jag kan fickparkera idag. För några år sedan, när vi bodde i lägenhet och parkerade på gatan, var jag bäst i världen på att fickparkera. Var så illa tvungen att bli det. Nu är jag ungefär sämst i världen...

    Hoppas du och familjen får en skön sommar!

Liknande trådar

  1. Lite uppdatering
    By Franke in forum Provrörsbefruktning - IVF
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 09:36
  2. Lite uppdatering...
    By Cillen in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-06-14, 15:52
  3. lite uppdatering
    By Humlan21 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-12, 06:16
  4. Lite uppdatering
    By ullis-71 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 19:31
  5. Lite uppdatering
    By Pigeon in forum _0610 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-02-20, 19:23
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar