Nä nu berättar jag det:)
Ordet är fritt
  1. monka
    #1

    Nä nu berättar jag det:)

    Jag har sugit på denna karamell sen före midsommar, skrivit om det på FB men itne här...

    Jag har fått mitt drömjobb! Och ja, jag vet att jag bytt jobb i massor men det jag tog nu i sommar var bara en bräda till något annat, inget som var för en längre tid och jag har sökt miljarder jobb som jag inte fått

    Jag kommer i augusti börja jobba som kombinerat skolsköterska och omvårdnadslärare. Osäkert hur många % det senare och jag kommer få jobba med lite annat med troligen för att få tillräckligt i inkomst, iallafall första året.

    Jag kommer få bygga upp min mottagning från grunden, just nu byggs den tillomed gick inte att titta på lokalerna ens när jag var där

    JAg har ingen erfarenhet som skolsyrra och då är det inte så jäkla lätt att få en sån tjänst, men ÄNTLIGEN!!

    När man som jag flyttat långt så minskar det sociala utbudet rätt markant. Att då bara sitta vid en dator och jobb, blir itne bra i längden. Nu kommer jag att få chansen att verkligen vara social och det känns så jäkla bra
  2. 1
    Nä nu berättar jag det:) Jag har sugit på denna karamell sen före midsommar, skrivit om det på FB men itne här...

    Jag har fått mitt drömjobb! Och ja, jag vet att jag bytt jobb i massor men det jag tog nu i sommar var bara en bräda till något annat, inget som var för en längre tid och jag har sökt miljarder jobb som jag inte fått

    Jag kommer i augusti börja jobba som kombinerat skolsköterska och omvårdnadslärare. Osäkert hur många % det senare och jag kommer få jobba med lite annat med troligen för att få tillräckligt i inkomst, iallafall första året.

    Jag kommer få bygga upp min mottagning från grunden, just nu byggs den tillomed gick inte att titta på lokalerna ens när jag var där

    JAg har ingen erfarenhet som skolsyrra och då är det inte så jäkla lätt att få en sån tjänst, men ÄNTLIGEN!!

    När man som jag flyttat långt så minskar det sociala utbudet rätt markant. Att då bara sitta vid en dator och jobb, blir itne bra i längden. Nu kommer jag att få chansen att verkligen vara social och det känns så jäkla bra
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    Men vad skönt Ett jobb du trivs bra me doch som känns stimulerande är nog precis vad du behöver.
  4. 2
    Men vad skönt Ett jobb du trivs bra me doch som känns stimulerande är nog precis vad du behöver.
  5. Medlem sedan
    Jun 2003
    #3
    grattis grattis
  6. 3
    grattis grattis
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    Vad härligt! GRATTIS!! Låter som ett riktigt toppenjobb ju!
    Kul
  8. 4
    Vad härligt! GRATTIS!! Låter som ett riktigt toppenjobb ju!
    Kul
  9. Salander
    #5
    Grattis vad kul att få drömjobbet!
  10. 5
    Grattis vad kul att få drömjobbet!
  11. Medlem sedan
    Sep 2006
    #6
    Wiieee!!! Grattis!!! om eleverna är som vi var när jag gick på högstadiet... så se till att inte hålla hög standard på din toalett för då blir den nedsprungen eftersom det är skolans enda riktigt fräscha holk... oooch skaffa mängder med bindor, för tjejjerna glömmer alltid att ta med sig (fast vår syrra slutade med att bunkra bindor, då fick man gå hem)
  12. 6
    Wiieee!!! Grattis!!! om eleverna är som vi var när jag gick på högstadiet... så se till att inte hålla hög standard på din toalett för då blir den nedsprungen eftersom det är skolans enda riktigt fräscha holk... oooch skaffa mängder med bindor, för tjejjerna glömmer alltid att ta med sig (fast vår syrra slutade med att bunkra bindor, då fick man gå hem)
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Härligt.. Grattis!
  14. 7
    Härligt.. Grattis!
  15. monka
    #8
    Rektorn pratade just om det - att det var bra om jag hade lite bindor och tamponger å sånt Och jodå, min toa ska vara fräschast på skolan - Jag vill att de ska vara hos mig massor för då får jag mer tjänstgöring
  16. 8
    Rektorn pratade just om det - att det var bra om jag hade lite bindor och tamponger å sånt Och jodå, min toa ska vara fräschast på skolan - Jag vill att de ska vara hos mig massor för då får jag mer tjänstgöring
  17. monka
    #9
    Ja jag tror också det Och det bästa är att det är så flexibelt att det passar livet med mina barn med
  18. 9
    Ja jag tror också det Och det bästa är att det är så flexibelt att det passar livet med mina barn med
  19. monka
    #10
    tack
  20. 10
    tack
  21. monka
    #11
    Jag tror faktiskt att det är ett av de bättre man kan ha med mitt yrke i botten
  22. 11
    Jag tror faktiskt att det är ett av de bättre man kan ha med mitt yrke i botten
  23. monka
    #12
    Ja det känns som en högvinst
  24. 12
    Ja det känns som en högvinst
  25. monka
    #13
    tack tack
  26. 13
    tack tack
  27. Medlem sedan
    Nov 2008
    #14
    Stort Grattis! Så härligt!
  28. 14
    Stort Grattis! Så härligt!
  29. Medlem sedan
    Jul 2008
    #15
    Åh GRATTIS! Det låter ju helt underbart kul!
  30. 15
    Åh GRATTIS! Det låter ju helt underbart kul!
  31. Medlem sedan
    Nov 2002
    #16
    GRATTIS!!!
  32. 16
    GRATTIS!!!
  33. monka
    #17
    Tack Får se om det får mig att flytta tillbaka till stan på sikt
  34. 17
    Tack Får se om det får mig att flytta tillbaka till stan på sikt
  35. monka
    #18
    Ja jag tror det är miljoner roligare att jobba med friska ungdomar än sjuka gamlingar
  36. 18
    Ja jag tror det är miljoner roligare att jobba med friska ungdomar än sjuka gamlingar
  37. monka
    #19
    Tack
  38. 19
    Tack
  39. Medlem sedan
    Feb 2008
    #20
    Vad roligt för dig! Jättestort grattis - det är en härlig känsla att veta att man hamnat rätt i livet.
  40. 20
    Vad roligt för dig! Jättestort grattis - det är en härlig känsla att veta att man hamnat rätt i livet.
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur berättar man??
    By Sessan77 in forum Autismspektrum
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-27, 13:46
  2. Berättar
    By anonymt namn in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-10-14, 20:56
  3. hur berättar ni?
    By Jennie75 in forum Autismspektrum
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2008-05-08, 22:07
  4. Äh jag berättar
    By m00n in forum Ordet är fritt
    Svar: 47
    Senaste inlägg: 2007-07-06, 21:38
  5. När berättar man...
    By sus79 in forum _0707 Julibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2006-11-29, 08:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar