jag med!
_1103 Marsbarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2007
    #1

    jag med!

    hej hej

    jag är gravid enligt teststickan, ska ringa bm i morgon
    det är vår andra, skillnaden är att det är planerat denna gången och jag känner mig mycket mer bekväm.

    väldigt roligt att vi är några som redan hittat hit!!

    surfade in på livsmedelsverket och kollade do's and don'ts, tydligen är salami off limits jag som trodde att det var salami och leverpastej jag skulle leva på från charkdisken??!!

    vi höres
  2. 1
    jag med! hej hej

    jag är gravid enligt teststickan, ska ringa bm i morgon
    det är vår andra, skillnaden är att det är planerat denna gången och jag känner mig mycket mer bekväm.

    väldigt roligt att vi är några som redan hittat hit!!

    surfade in på livsmedelsverket och kollade do's and don'ts, tydligen är salami off limits jag som trodde att det var salami och leverpastej jag skulle leva på från charkdisken??!!

    vi höres
  3. Medlem sedan
    Aug 2003
    #2
    Grattis
    Jag kommer nog inte ringa bm än på ett tag, typ i vecka 11-12. Man brukar i allafall inte få komma dit tidigare än så.
    Alltså det där med vad man får/ska/inte får äta minns jag knappt sedan jag var gravid sist. Salami som är sååå gott!
  4. 2
    Grattis
    Jag kommer nog inte ringa bm än på ett tag, typ i vecka 11-12. Man brukar i allafall inte få komma dit tidigare än så.
    Alltså det där med vad man får/ska/inte får äta minns jag knappt sedan jag var gravid sist. Salami som är sååå gott!
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Men är inte allt detta med vad man får åh inte får lite väl överskattat?
    Förr åt man allt utan att bry sig dock så vet ja också att maten i dag är full me massa skit men tror man ska gå lite på magkänsla så är det nog ingen fara
  6. 3
    Men är inte allt detta med vad man får åh inte får lite väl överskattat?
    Förr åt man allt utan att bry sig dock så vet ja också att maten i dag är full me massa skit men tror man ska gå lite på magkänsla så är det nog ingen fara
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar