Lagnamn Tjejmilen HJÄLP!!
Vikt
  1. Medlem sedan
    Nov 2002
    #1

    Lagnamn Tjejmilen HJÄLP!!

    Jag skall anmäla en av Viktsnacks eminenta kvartetter till tjejmilen. Sitter precis med formuläret öppet och vet inte vad jag skall kalla laget!! Ge mig förslag snälla, men snabbt!!!
  2. 1
    Lagnamn Tjejmilen HJÄLP!! Jag skall anmäla en av Viktsnacks eminenta kvartetter till tjejmilen. Sitter precis med formuläret öppet och vet inte vad jag skall kalla laget!! Ge mig förslag snälla, men snabbt!!!
  3. Medlem sedan
    Dec 2002
    #2
    Jag skrev ju några i all hast: KAFFe-mostrarna, GirAFFerna, Positiva AFFirmationer, KrAFFt, MAFFiga gänget...
  4. 2
    Jag skrev ju några i all hast: KAFFe-mostrarna, GirAFFerna, Positiva AFFirmationer, KrAFFt, MAFFiga gänget...
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Tack för alla förslag! Jag funderade ett tag på KrAFFtkarlarna, haha, men det passade bättre med KrAFFTkvartetten, så det fick det bli.
  6. 3
    Tack för alla förslag! Jag funderade ett tag på KrAFFtkarlarna, haha, men det passade bättre med KrAFFTkvartetten, så det fick det bli.
  7. ÅJ67 m 3 kidz
    #4
    Och jag missar tjejmilen i år, försökte få ihop en kvartett på jobbet men kollegorna var för tröga. Får väl trösta mig med en tur till Indien den helgen istället .
  8. 4
    Och jag missar tjejmilen i år, försökte få ihop en kvartett på jobbet men kollegorna var för tröga. Får väl trösta mig med en tur till Indien den helgen istället .

Liknande trådar

  1. Tjejmilen?
    By rubyblue in forum _0903 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-07-12, 14:15
  2. Lagnamn!
    By Padre_M in forum Träning
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-06-04, 21:31
  3. Måste hitta på ett lagnamn till vårruset
    By ÅJ67 m 3 kidz in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-03-29, 23:42
  4. Tjejmilen
    By MrsHyde in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-27, 14:33
  5. Lagnamn
    By mpjo88 in forum En bra idé
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-04-17, 15:56
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar