San Fransisco?
Utlandsföräldrar
  1. Anonym
    #1

    San Fransisco?

    Jag behover lite rad och hjalp och vill vara anonym an sa lange, eftersom ingenting ar bestamt annu. Min man har fatt ett erbjudande om sitt dromjobb i SF. Detta ar ett erbjudande som inte lar komma igen. vi maste nu bestamma om vi ska flytta. Vi bor i London for tillfallet, bada barnen gar i en fantastisk skola och livet ar bra. London ar dock dyrt, trangt och smutsigt och ibland blir jag sa trott pa det. Just nu trivs jag dock bra och kanner mig lite osaker och skulle behova rad och tips fran nagon som gjort en liknande flytt till just SF. Om jag inte minns fel sa var det val nagon har inne som gjorde det for nagra ar sedan? Hur ar livet i SF? Trivs hela familjen? Hur fungerar det med skolor? Vara barn ar 4 och 7. Ska man bo inne i stan eller utanfor? Ahh sa manga fragor, jag kanner mig otroligt forvirrad!
  2. 1
    San Fransisco? Jag behover lite rad och hjalp och vill vara anonym an sa lange, eftersom ingenting ar bestamt annu. Min man har fatt ett erbjudande om sitt dromjobb i SF. Detta ar ett erbjudande som inte lar komma igen. vi maste nu bestamma om vi ska flytta. Vi bor i London for tillfallet, bada barnen gar i en fantastisk skola och livet ar bra. London ar dock dyrt, trangt och smutsigt och ibland blir jag sa trott pa det. Just nu trivs jag dock bra och kanner mig lite osaker och skulle behova rad och tips fran nagon som gjort en liknande flytt till just SF. Om jag inte minns fel sa var det val nagon har inne som gjorde det for nagra ar sedan? Hur ar livet i SF? Trivs hela familjen? Hur fungerar det med skolor? Vara barn ar 4 och 7. Ska man bo inne i stan eller utanfor? Ahh sa manga fragor, jag kanner mig otroligt forvirrad!
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Daisy flyttade till SF: Hon har en öppen blogg - My life in Hayes - som du kan titta in på och kanske få kontakt med henne och fråga direkt hur hon har det.
    Jag har som du kanske vet - en gång flyttat pga av makens drömjobb. Det gick åt helvete, men det positiva var hur vi som familj funkade och det faktum att London faktiskt låg kvar...
    Lycka till!
  4. 2
    Daisy flyttade till SF: Hon har en öppen blogg - My life in Hayes - som du kan titta in på och kanske få kontakt med henne och fråga direkt hur hon har det.
    Jag har som du kanske vet - en gång flyttat pga av makens drömjobb. Det gick åt helvete, men det positiva var hur vi som familj funkade och det faktum att London faktiskt låg kvar...
    Lycka till!

Liknande trådar

  1. 2ME Jogger San Fransisco
    By -Therese- in forum _1008 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-07-14, 12:21
  2. 2ME Jogger San Fransisco
    By -Therese- in forum _1006 Junibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-06-03, 20:43
  3. Hotell i San Fransisco
    By JeanetteF in forum Resesnack
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-05-28, 11:54
  4. 2ME Jogger San Fransisco
    By -Therese- in forum _1007 Julibarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-04-30, 11:11
  5. San Fransisco
    By malin2 in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-01-12, 01:54
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar