maybe...maybe not?
_1103 Marsbarn
  1. Anonym än så länge
    #1

    maybe...maybe not?

    hej, har i dag beräknad mens...ingen har dykt upp ännu. Inga kännignar heller what so ever....som jag brukar ha =S dock ha jag sen en vecka tillbaka smått ont i bröstvårtorna. Jag har 2 barn och tyckte mig nog vara nöjd med det, alltså om jag är gravid är det inte planerat för 5 öre. Jag har inte mått så bra psykiskt det senaste 6 månaderna och därmed har vårt samliv varit i stort sett noll men nu senast vi fick till det slutade alltihopa med avbrytet samlag. Hur stor är risken eller chansen att det kommit sperma iaf? Om jag är gravid är jag lycklig i alla fall, oplanerat men välkommet! Men jag vet inte vad min partner kommer att säga....
  2. 1
    maybe...maybe not? hej, har i dag beräknad mens...ingen har dykt upp ännu. Inga kännignar heller what so ever....som jag brukar ha =S dock ha jag sen en vecka tillbaka smått ont i bröstvårtorna. Jag har 2 barn och tyckte mig nog vara nöjd med det, alltså om jag är gravid är det inte planerat för 5 öre. Jag har inte mått så bra psykiskt det senaste 6 månaderna och därmed har vårt samliv varit i stort sett noll men nu senast vi fick till det slutade alltihopa med avbrytet samlag. Hur stor är risken eller chansen att det kommit sperma iaf? Om jag är gravid är jag lycklig i alla fall, oplanerat men välkommet! Men jag vet inte vad min partner kommer att säga....
  3. Hemla
    #2
    Blev gravid på ett avbrutet förra våren. Tyvärr blev det ett mf men ialla fall... chansen finns!
  4. 2
    Blev gravid på ett avbrutet förra våren. Tyvärr blev det ett mf men ialla fall... chansen finns!
  5. Anonym än så länge
    #3
    Ledsen för det! Har du blivit gravid igen? Jag har fått 2 missfall mellan 1:an och 2:an sjukt jobbigt och psykiskt påfrestande.
    Jag har fortfarande inte fått mensen som skulle kommit i onsdags, fortfarande inga känningar.
  6. 3
    Ledsen för det! Har du blivit gravid igen? Jag har fått 2 missfall mellan 1:an och 2:an sjukt jobbigt och psykiskt påfrestande.
    Jag har fortfarande inte fått mensen som skulle kommit i onsdags, fortfarande inga känningar.
  7. Hemla
    #4
    Nej tyvärr.... utvecklade en giftstruma och fick operera bort sköldkörteln i höstas. Fick klartecken i våras om att försöka igen, men inget än.
  8. 4
    Nej tyvärr.... utvecklade en giftstruma och fick operera bort sköldkörteln i höstas. Fick klartecken i våras om att försöka igen, men inget än.
  9. Medlem sedan
    May 2010
    #5
    Jag har oxå opererat bort sköldkörteln, i oktober -03. Fick i februari-04 klartecken att "få" skaffa bebis igen, blev gravid i november -04 så det tog lite tid men sen kom nr 4 inom 21 månader efter så då kompenserade vi det Är gravid igen, annars hade jag ju inte varit här o kommer bara gå på extra koller. Mår bra o har bra värden. Låt det ta lite tid, fastän det är tråkigt... kramar om så länge
  10. 5
    Jag har oxå opererat bort sköldkörteln, i oktober -03. Fick i februari-04 klartecken att "få" skaffa bebis igen, blev gravid i november -04 så det tog lite tid men sen kom nr 4 inom 21 månader efter så då kompenserade vi det Är gravid igen, annars hade jag ju inte varit här o kommer bara gå på extra koller. Mår bra o har bra värden. Låt det ta lite tid, fastän det är tråkigt... kramar om så länge
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar