Nytt boende
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Dec 2007
    #1

    Nytt boende

    Äntligen är det ett faktum. Ska skriva papperna i morgon. Kommer bli så skönt att få större. Tycker att det gått mycket bra men jag är verkligen redo för ett större boende nu.

    ~Livet är för kort för att lägga energi på sånt man inte kan förändra~
  2. 1
    Nytt boende Äntligen är det ett faktum. Ska skriva papperna i morgon. Kommer bli så skönt att få större. Tycker att det gått mycket bra men jag är verkligen redo för ett större boende nu.

  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Grattis. Vi skrev också kontrakt på ett större boende i en helt annnan stad i fredags.
  4. 2
    Grattis. Vi skrev också kontrakt på ett större boende i en helt annnan stad i fredags.
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Ja det är ju ytterligare en utmaning, ny bostad och ny stad. vart är ni på väg? om du vill berätta alltså.
    Vi ska bara flytta ca 2 km. Kommer hamna lite längre från stan men fortfarande nära. Samma busslinje som nu. Måste ta tag i begäran om dagis flytt oxå, undrans hur lång tid det kan ta. Lycka till i er nya lya och stad. Kram L & P
  6. 3
    Ja det är ju ytterligare en utmaning, ny bostad och ny stad. vart är ni på väg? om du vill berätta alltså.
    Vi ska bara flytta ca 2 km. Kommer hamna lite längre från stan men fortfarande nära. Samma busslinje som nu. Måste ta tag i begäran om dagis flytt oxå, undrans hur lång tid det kan ta. Lycka till i er nya lya och stad. Kram L & P
  7. Medlem sedan
    Jan 2008
    #4
    Vi flyttar ut på "landet", Nävekvarn Min man har lite av sin familj där så vi blir inte helt själva
    Ligger ca 2 mil från Nyköping.
    Nu bor vi en 3:a på 74 kvm mitt i smeten (kungsgatan) och vårat nya ställe är 4 ROK på 110kvm.
    Vet inte hur lång tid dagis tar men jag fyllde i papprena om att Isabelle ska få börja på dagis där och då skulle man räkna med 4 månader stog det.
    Lycka till ni också och hoppas ni ska trivas.
    Kram
  8. 4
    Vi flyttar ut på "landet", Nävekvarn Min man har lite av sin familj där så vi blir inte helt själva
    Ligger ca 2 mil från Nyköping.
    Nu bor vi en 3:a på 74 kvm mitt i smeten (kungsgatan) och vårat nya ställe är 4 ROK på 110kvm.
    Vet inte hur lång tid dagis tar men jag fyllde i papprena om att Isabelle ska få börja på dagis där och då skulle man räkna med 4 månader stog det.
    Lycka till ni också och hoppas ni ska trivas.
    Kram

Liknande trådar

  1. Nytt boende
    By Petra-p3a in forum Försöker bli med barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2010-07-06, 23:46
  2. Nytt boende
    By Milla&Tilde in forum _0812 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-11-05, 17:43
  3. Vi har hittat ett nytt boende
    By Paris H in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-09-22, 06:55
  4. nytt boende - hur lång tid? (enkät)
    By Kajsa in forum Hem & fritid
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2006-06-17, 20:02
  5. Investering av vinst i nytt boende?
    By P-P-P in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-12-15, 12:59
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar