HERRE GUD!!!!!!
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    HERRE GUD!!!!!!

    Är era barn också inne i en GNÄLL, GNÄLL, GNÄLL, KLÄNG PÅ MAMMA, MERA GNÄLL period?
    Hon ska varken prata eller vara med någon annan. Bara hänga i min famn hela tiden och får hon inte det så klättrar hon på mig!
  2. 1
    HERRE GUD!!!!!! Är era barn också inne i en GNÄLL, GNÄLL, GNÄLL, KLÄNG PÅ MAMMA, MERA GNÄLL period?
    Hon ska varken prata eller vara med någon annan. Bara hänga i min famn hela tiden och får hon inte det så klättrar hon på mig!
  3. Medlem sedan
    Sep 2001
    #2

    Välkommen till klubben!

    Här är det ett ord som använd till allt, och det är NEJ!!
    Nej,äta Nej leka Nej sova Nej kläder ja allt hon säger är det ett stort NEJ framför. Väldigt sur och grinig, men så fantastiskt söt däremellan (tur för henne, hehe).
    Det är väl en fas som skall gås igenom kan jag tänka.
    /Malin
  4. 2
    Välkommen till klubben! Här är det ett ord som använd till allt, och det är NEJ!!
    Nej,äta Nej leka Nej sova Nej kläder ja allt hon säger är det ett stort NEJ framför. Väldigt sur och grinig, men så fantastiskt söt däremellan (tur för henne, hehe).
    Det är väl en fas som skall gås igenom kan jag tänka.
    /Malin
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Ordet nej används flitigt här hemma just nu Idag var hennes födelsedag och hon var på lite bättre humör och faktiskt pratade med folk men fortfarande inte sitt glad jag ännu.
    Dessa faser verkligen förändrar min sessa till ett litet monster
  6. 3
    Ordet nej används flitigt här hemma just nu Idag var hennes födelsedag och hon var på lite bättre humör och faktiskt pratade med folk men fortfarande inte sitt glad jag ännu.
    Dessa faser verkligen förändrar min sessa till ett litet monster
  7. Medlem sedan
    Jun 2008
    #4
    Nja, kanske inte gnäll- och klängperiod, men däremot testa-allt-hon-inte-får-period. Vet inte vilket som är värst
  8. 4
    Nja, kanske inte gnäll- och klängperiod, men däremot testa-allt-hon-inte-får-period. Vet inte vilket som är värst
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Känner inte igen mig. Efter en vår där Leo ätit dåligt så är han nu en supergo och glad kille son äter och gärna är med andra människor.
    Han börjar sysselsätta sig själv längre och längre stunder. Men visst, finns perioder när det ska sittas i knät och äta och han drar i oss.
  10. 5
    Känner inte igen mig. Efter en vår där Leo ätit dåligt så är han nu en supergo och glad kille son äter och gärna är med andra människor.
    Han börjar sysselsätta sig själv längre och längre stunder. Men visst, finns perioder när det ska sittas i knät och äta och han drar i oss.

Liknande trådar

  1. Men Herre Gud!!!
    By Lillblomma in forum Träning
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-05-31, 20:57
  2. Å herre min Jeh!
    By Il_Capitana in forum Ordet är fritt
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-04-19, 18:44
  3. Herre min je
    By Jika in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-06-15, 18:13
  4. Herre min je!
    By Mrs W i DK in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-09-27, 23:09
  5. Herre min Gud!!!!
    By !? in forum _0506 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-07-02, 16:11
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar