Ville bara berätta...
Skolbarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2000
    #1

    Ville bara berätta...

    att dottern fick godkänt i Matte A på sommarskolan.. Det fick även de andra barnen i hennes klass som gick på samma sommarskola pga samma orsaker..

    Vi väntar fortfarande på att få gå genom betygsunderlaget till det IG hon fick i betyget...(gäller alla de föräldrar o barn som råkade ut för samma sak som dottern)...jag väntar fortfarande på en förklaring till att det skulle bli värre för min dotter om jag inte var tyst..

    Jag o de andra föräldrarna filar på den anmälan som ska skickas in till skolinspektionen...skolan o gymnasiechefen är tysta...de har semester..
    ******************************
    Inte helt galen...bara lite udda..


    When all was done and said, more was said than done.
  2. 1
    Ville bara berätta... att dottern fick godkänt i Matte A på sommarskolan.. Det fick även de andra barnen i hennes klass som gick på samma sommarskola pga samma orsaker..

    Vi väntar fortfarande på att få gå genom betygsunderlaget till det IG hon fick i betyget...(gäller alla de föräldrar o barn som råkade ut för samma sak som dottern)...jag väntar fortfarande på en förklaring till att det skulle bli värre för min dotter om jag inte var tyst..

    Jag o de andra föräldrarna filar på den anmälan som ska skickas in till skolinspektionen...skolan o gymnasiechefen är tysta...de har semester..
  3. Medlem sedan
    Jan 2005
    #2
    Vad skönt att dottern fixade matten men tråkigt att det varit så mycket strul. Kommer hon att ha en annan mattelärare i höst?
  4. 2
    Vad skönt att dottern fixade matten men tråkigt att det varit så mycket strul. Kommer hon att ha en annan mattelärare i höst?
  5. Medlem sedan
    Nov 2002
    #3
    Vad roligt att hon blev godkänd! Bra jobbat!
    Måste hon läsa MaB också eller är det slut med matte nu?
  6. 3
    Vad roligt att hon blev godkänd! Bra jobbat!
    Måste hon läsa MaB också eller är det slut med matte nu?
  7. Medlem sedan
    May 1998
    #4
    Vad bra, skönt att ha det bakom sig när skolan börjar igen. Ska bli spännande att höra hur resten utvecklar sig...
  8. 4
    Vad bra, skönt att ha det bakom sig när skolan börjar igen. Ska bli spännande att höra hur resten utvecklar sig...
  9. Makten
    #5
    "det skulle bli värre för min dotter om jag inte var tyst..
    "
    Vilken hotfull lärare barnen har!? Lärare som tror sig ha makten genom att degradera elever, fast de förtjänar bättre betyg? Någon lag borde finnas, för att lärare inte ska kunna surfa på sin makt som det behagas?
  10. 5
    "det skulle bli värre för min dotter om jag inte var tyst..
    "
    Vilken hotfull lärare barnen har!? Lärare som tror sig ha makten genom att degradera elever, fast de förtjänar bättre betyg? Någon lag borde finnas, för att lärare inte ska kunna surfa på sin makt som det behagas?

Liknande trådar

  1. Ville bara berätta...
    By Tuvali in forum _0807 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-06-16, 08:30
  2. Ville bara berätta
    By happy83 in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-01-31, 23:20
  3. Ville bara berätta!
    By Mindre livrädd nu... in forum Kropp & hälsa
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-18, 02:37
  4. Ville bara berätta!
    By mamma-71 in forum Bokstavsbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-12, 10:00
  5. Ville bara berätta....
    By freiman_82 in forum _0609 Septemberbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-02-26, 23:09
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar