Varje dag ger ett nytt "hoppas"
_1007 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2009
    #1

    Varje dag ger ett nytt "hoppas"

    I natt har det molvärkat ordentligt i magen och korsryggen. Om jag har ont i ryggen pga att jag ligger dåligt eller om det är för att det är nåt annat har jag inte blivit klok på.

    Hur som helst så hela gårkvällen tryckte det ordentligt neråt (kanske har han fixerat sig) (?) och ont i ljumskarna (vad det nu kan bero på)

    Efter typ 20 uppvakningar och lika många toa besök på natten så tyckte jag att det var något slemaktigt på pappret när jag torkade mig så jag hoppas det var något av den "berömda och omtalade" slemproppen.

    Ska till BM idag 14:30. Hoppas på att det är sista besöket (trodde iofs det var sista förra gången också)

    "Självlurad"
    ♥ Medina 25/4-01 ღ & ღ Milton 5/8-10 ♥
  2. 1
    Varje dag ger ett nytt "hoppas" I natt har det molvärkat ordentligt i magen och korsryggen. Om jag har ont i ryggen pga att jag ligger dåligt eller om det är för att det är nåt annat har jag inte blivit klok på.

    Hur som helst så hela gårkvällen tryckte det ordentligt neråt (kanske har han fixerat sig) (?) och ont i ljumskarna (vad det nu kan bero på)

    Efter typ 20 uppvakningar och lika många toa besök på natten så tyckte jag att det var något slemaktigt på pappret när jag torkade mig så jag hoppas det var något av den "berömda och omtalade" slemproppen.

    Ska till BM idag 14:30. Hoppas på att det är sista besöket (trodde iofs det var sista förra gången också)

    "Självlurad"
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Ja, det är svårt att veta hur man ska ställa in sig. Man vill ju så gärna tolka tecknen åt det ena hållet...

    Vi får se vad din bm säger idag då. Jag ska iväg på torsdag själv.
  4. 2
    Ja, det är svårt att veta hur man ska ställa in sig. Man vill ju så gärna tolka tecknen åt det ena hållet...

    Vi får se vad din bm säger idag då. Jag ska iväg på torsdag själv.
  5. Medlem sedan
    Nov 2009
    #3
    Börjar tröttna på att springa till BM. I början var det spännande men nu känns det mer som "suck".

    Inget nytt idag mer än att barnets huvud låg längre ner och var ruckbart (från förra gångens rörligt) så det är ju ett steg närmare (jippii..!!)

    Eftersom jag är omföderska så kan tydligen huvudet fixera sig så sent som i själva förlossningsarbetet sa hon. Men som allt annat var det individuellt.

    Nu fick jag ny tid 20 juli men jag har väl fött till dess ..? Känner mig surmulen över att det inte händer nåt.

    Har du snart BF?
  6. 3
    Börjar tröttna på att springa till BM. I början var det spännande men nu känns det mer som "suck".

    Inget nytt idag mer än att barnets huvud låg längre ner och var ruckbart (från förra gångens rörligt) så det är ju ett steg närmare (jippii..!!)

    Eftersom jag är omföderska så kan tydligen huvudet fixera sig så sent som i själva förlossningsarbetet sa hon. Men som allt annat var det individuellt.

    Nu fick jag ny tid 20 juli men jag har väl fött till dess ..? Känner mig surmulen över att det inte händer nåt.

    Har du snart BF?
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Jo, man vill att det ska vara färdigrännt snart. Jag har bf på fredag och ska dit på torsdagen.
  8. 4
    Jo, man vill att det ska vara färdigrännt snart. Jag har bf på fredag och ska dit på torsdagen.

Liknande trådar

  1. "Hoppas på svar" nedan:
    By Ulle+3 in forum Kropp & hälsa
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2012-01-19, 08:57
  2. trött på att bli "misshandlad" varje dag
    By Anonym in forum Bokstavsbarn
    Svar: 37
    Senaste inlägg: 2009-11-11, 17:33
  3. Vågar jag hoppas på ett "lyft"?
    By pösmunken in forum Vikt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-04-27, 07:21
  4. Tittar på "Arga Snickaren" och hoppas
    By sprengja in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-03-12, 09:37
  5. Till sign: "Hoppas på svar"
    By anonymt namn in forum Föräldraskap
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-01-01, 20:33
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar