Mår så illa!
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Mår så illa!

    Blä jag mår inte bra, illamående, yrsel o trött. Lever på smoothie o smörgåsrån! Funderar nästan på att köpa ett gravtest ändå, men blir väl megabesviken om det visar sig att det bara är värmen!!! Hade ju en kort mens den 7/7-9/7, blödde väldigt lite- den kändes inte som den brukar, men det verkar ju som vi allihop har fått spader när det gäller kärringen!
  2. 1
    Mår så illa! Blä jag mår inte bra, illamående, yrsel o trött. Lever på smoothie o smörgåsrån! Funderar nästan på att köpa ett gravtest ändå, men blir väl megabesviken om det visar sig att det bara är värmen!!! Hade ju en kort mens den 7/7-9/7, blödde väldigt lite- den kändes inte som den brukar, men det verkar ju som vi allihop har fått spader när det gäller kärringen!
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    TESTA!!!!!!
    Hallå varför inte.. Tänk om det visar sig att du är gravid. Hade väl varit bättre och ha ett ordentligt förståelse till varför man mår som man mår, men förstår dig samtidigt man vill ju inte få ett neg...
    Men du har så mga saker som tyder på grav:
    1. Illa mående
    2. kort mens liknar mer nidblödning
    3. yrsel
    så testa
  4. 2
    TESTA!!!!!!
    Hallå varför inte.. Tänk om det visar sig att du är gravid. Hade väl varit bättre och ha ett ordentligt förståelse till varför man mår som man mår, men förstår dig samtidigt man vill ju inte få ett neg...
    Men du har så mga saker som tyder på grav:
    1. Illa mående
    2. kort mens liknar mer nidblödning
    3. yrsel
    så testa
  5. Medlem sedan
    Sep 2008
    #3
    Jag tycker oxå att du ska testa!
    Vi behöver ju plus här inne och du kanske går och bär på ett.
  6. 3
    Jag tycker oxå att du ska testa!
    Vi behöver ju plus här inne och du kanske går och bär på ett.
  7. Medlem sedan
    Jun 2010
    #4
    Bättre att testa än att fundera...! Hoppas det går bra!
  8. 4
    Bättre att testa än att fundera...! Hoppas det går bra!
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Håller med, testa.

    Skriv gäärna att det blev ett plus!
  10. 5
    Håller med, testa.

    Skriv gäärna att det blev ett plus!
  11. Medlem sedan
    Feb 2007
    #6
    Det är klart att det visade neg! har Äl nu till helgen, så vi har redan börjat mysa försäkerhetsskull, tar det sig inte denna gången heller så tar vi ett uppehåll, jag orkar inte åka berg o dalbana just nu. Behöver verkligen ta en paus, om det går- är ju så inne i det här med ÄL o BIM o alla symtom hit o dit! Ska njuta fullt ut över den son jag redan har o inte sörja över det barn som aldrig blir till. Det är klart att jag redan nu njuter av min son av hela mitt hjärta men den där lilla taggen över en liten bebis vill liksom inte släppa taget! Må så gott allihop!
  12. 6
    Det är klart att det visade neg! har Äl nu till helgen, så vi har redan börjat mysa försäkerhetsskull, tar det sig inte denna gången heller så tar vi ett uppehåll, jag orkar inte åka berg o dalbana just nu. Behöver verkligen ta en paus, om det går- är ju så inne i det här med ÄL o BIM o alla symtom hit o dit! Ska njuta fullt ut över den son jag redan har o inte sörja över det barn som aldrig blir till. Det är klart att jag redan nu njuter av min son av hela mitt hjärta men den där lilla taggen över en liten bebis vill liksom inte släppa taget! Må så gott allihop!
  13. Medlem sedan
    Oct 2007
    #7
    Men kram! Hoppas verkligen att det går nu.
  14. 7
    Men kram! Hoppas verkligen att det går nu.
  15. Medlem sedan
    Sep 2006
    #8
    Åh, jobbigt... hoppas att det tar sig denna gång!
  16. 8
    Åh, jobbigt... hoppas att det tar sig denna gång!

Liknande trådar

  1. illa eller riktigt illa?
    By -jenna- in forum Vikt
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2009-03-14, 20:17
  2. Mår ni Illa,väldigt illa??
    By pinja in forum _0811 Novemberbarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-04-22, 15:06
  3. Ser illa, hör illa, luktar illa?
    By S-JJ in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-04-03, 15:18
  4. Mår så illa
    By Arwen_77 in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-21, 13:41
  5. Illa jag mår illa *gnäll varning*
    By Linda & Mira 070119 in forum _0701 Januaribarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-06-28, 16:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar