Lite konstig fråga om dotters underliv
_05 Höstbarn
  1. Anonym
    #1

    Lite konstig fråga om dotters underliv

    Jag vet inte vem eller var jag ska fråga så jag testar här...Min dotter är fyra år. Jag har ända sedan hon föddes tänkt på att hon verkar ha så stor klitoris. Hur stor är normalt? Det känns så sjukt att jag inte vet hur en flickas underliv ska se ut. I övre delen av springan har hon en "knopp" som är avlång - cirka 0,5-1 cm lång och kanske två-tre mm bred. Det är ju liksom aldrig någon läkare som tittar på hur underlivet ser ut. De som bytt blöja på henne har inte sagt något, men det kanske är för att det är känsligt. Borde jag fråga dagispersonalen som hon hade då hon var blöjbarn...Men det känns så genant!
  2. 1
    Lite konstig fråga om dotters underliv Jag vet inte vem eller var jag ska fråga så jag testar här...Min dotter är fyra år. Jag har ända sedan hon föddes tänkt på att hon verkar ha så stor klitoris. Hur stor är normalt? Det känns så sjukt att jag inte vet hur en flickas underliv ska se ut. I övre delen av springan har hon en "knopp" som är avlång - cirka 0,5-1 cm lång och kanske två-tre mm bred. Det är ju liksom aldrig någon läkare som tittar på hur underlivet ser ut. De som bytt blöja på henne har inte sagt något, men det kanske är för att det är känsligt. Borde jag fråga dagispersonalen som hon hade då hon var blöjbarn...Men det känns så genant!
  3. Anonym
    #2
    Förstår inte riktigt hur du menar men kan säga att det låter heeeeeeeeeeeelt normalt. ALLA kvinnors underliv ser olika ut!! Belive me. Fråga vilken gynekolog som helst. Om man har ngt större blygdläppar tex är det ju ändå inte något man kan göra ngt åt ( om man inte opererar sig). en gång i Amelia var det en bil på typ 20 kvinnors underliv. Då såg man verkligen att oj vad alla ser olika ut! Det var liksom bilderpå sjäsjälva underlivetnär dem gränsalde. nu hänger min dator sig men hoppas jag hinnerskick
  4. 2
    Förstår inte riktigt hur du menar men kan säga att det låter heeeeeeeeeeeelt normalt. ALLA kvinnors underliv ser olika ut!! Belive me. Fråga vilken gynekolog som helst. Om man har ngt större blygdläppar tex är det ju ändå inte något man kan göra ngt åt ( om man inte opererar sig). en gång i Amelia var det en bil på typ 20 kvinnors underliv. Då såg man verkligen att oj vad alla ser olika ut! Det var liksom bilderpå sjäsjälva underlivetnär dem gränsalde. nu hänger min dator sig men hoppas jag hinnerskick

Liknande trådar

  1. Det luktar illa från dotters underliv
    By Maud M in forum Mammasnack
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2018-05-24, 07:48
  2. En konstig fråga... *lite ont*
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 15:13
  3. lite konstig fråga...
    By frusimpan in forum _0703 Marsbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-07-12, 15:06
  4. Lite konstig fråga...
    By jenny_77 in forum _0611 Novemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-11-21, 13:46
  5. Lite konstig fråga
    By Smygis m.2 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2006-08-31, 09:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar