Hur mår ni i vämen?
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    Hur mår ni i vämen?

    Hur mår ni alla i värmen ? Står de små ut? Min lilla är "utslagen" hon gör inte många knop, iaf inte denna vecka. Var på barnakuten i söndagskväll. Wilja var helt apatisk, rörde inte en fena och sa en mening på 12 timmar Hög feber också + denna värme. Kan inte mer än bli farligt. Hon piggna på sig rätt fort på akuten, tror jag de, svalt o skönt i lokalerna. Sen kommer man hem, bir hon slö igen. Spelar ingen roll om man har ALLA fönster öppna, eller drar för alla fönster och har stängt, de är för varmt iaf. Så hon är sjuskriven i veckan från sitt sommardagis, så jag har fullt upp me att få ihop dag för dag. (eftersom jag nu går på sommarschema)

    Drick mkt vatten och njut av sommaren.

    Stor kram från oss !
  2. 1
    Hur mår ni i vämen? Hur mår ni alla i värmen ? Står de små ut? Min lilla är "utslagen" hon gör inte många knop, iaf inte denna vecka. Var på barnakuten i söndagskväll. Wilja var helt apatisk, rörde inte en fena och sa en mening på 12 timmar Hög feber också + denna värme. Kan inte mer än bli farligt. Hon piggna på sig rätt fort på akuten, tror jag de, svalt o skönt i lokalerna. Sen kommer man hem, bir hon slö igen. Spelar ingen roll om man har ALLA fönster öppna, eller drar för alla fönster och har stängt, de är för varmt iaf. Så hon är sjuskriven i veckan från sitt sommardagis, så jag har fullt upp me att få ihop dag för dag. (eftersom jag nu går på sommarschema)

    Drick mkt vatten och njut av sommaren.

    Stor kram från oss !
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Hej
    Oj vad hemskt stackars Wilja, hoppas hon piggar på sig!
    Här går det faktiskt ganska bra i värmen vi badar mycket och duschar och sen dricker han faktiskt väldigt bra. Lockar med sugrör och festisar och sen dricker han massor från slangen ute på baksidan.
    Du kan inte köpa en fläkt tror de har billiga på elgiganten?
    Har de gett henne tillräckligt med vatten på sommardagiset?
    När det är så här varmt behöver de små vara inne o leka istället för på en varm gård. Inne med bra ventilation då vill säga
    Kram på er
  4. 2
    Hej
    Oj vad hemskt stackars Wilja, hoppas hon piggar på sig!
    Här går det faktiskt ganska bra i värmen vi badar mycket och duschar och sen dricker han faktiskt väldigt bra. Lockar med sugrör och festisar och sen dricker han massor från slangen ute på baksidan.
    Du kan inte köpa en fläkt tror de har billiga på elgiganten?
    Har de gett henne tillräckligt med vatten på sommardagiset?
    När det är så här varmt behöver de små vara inne o leka istället för på en varm gård. Inne med bra ventilation då vill säga
    Kram på er
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Hej,
    oj så otäckt. Här går det hyfsat bra. Vi håller oss inom hus mycket och går bara ut kortare stunder i taget. Mycket vatten dricks, lurar i henne en hel del genom att leka att vi skålar Men slöa är vi allihop.
    Krya på. Kram
  6. 3
    Hej,
    oj så otäckt. Här går det hyfsat bra. Vi håller oss inom hus mycket och går bara ut kortare stunder i taget. Mycket vatten dricks, lurar i henne en hel del genom att leka att vi skålar Men slöa är vi allihop.
    Krya på. Kram
  7. Medlem sedan
    Jun 2003
    #4
    Vi mår rätt bra..Calle är nog den i familjen som berörs minst av värmen,han är precis som vanligt MEN dricker mängder(som tur är)

    Han är ju dock väldigt känslig för solen (rödhårig) så smörja smörja smörja och se till att han är inne eller i skugga mitt på dan.
  8. 4
    Vi mår rätt bra..Calle är nog den i familjen som berörs minst av värmen,han är precis som vanligt MEN dricker mängder(som tur är)

    Han är ju dock väldigt känslig för solen (rödhårig) så smörja smörja smörja och se till att han är inne eller i skugga mitt på dan.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar