Börjar fundera...
Planera för barn
  1. Anonyma jag
    #1

    Börjar fundera...

    på en 3:a. Men är dock lite osäker på om det skulle funka, då barna bara är 3 och 1 år. Tänkte att det kanske blir för jobbigt med 3 små. Men samtidigt längtar jag efter en ny liten buse.
    Vi vill båda ha fler barn men hade tänkt när minstingen blivit lite äldre, men det känns ju så fruktansvärt länge tills dess.
    Jag älskar verkligen barn och skulle kunna ha hur många som helst Och att följa deras utveckling är så otroligt roligt och intressant, att få se hur deras personlighet växer.
    Men om man nu skulle bestämma sig, tror ni att det kommer bli tufft?? Finns det någon med lite erfarenhet just med barn som föds tätt, elle ja det blir ju 2 år emellan?

    Kram på er där ute
  2. 1
    Börjar fundera... på en 3:a. Men är dock lite osäker på om det skulle funka, då barna bara är 3 och 1 år. Tänkte att det kanske blir för jobbigt med 3 små. Men samtidigt längtar jag efter en ny liten buse.
    Vi vill båda ha fler barn men hade tänkt när minstingen blivit lite äldre, men det känns ju så fruktansvärt länge tills dess.
    Jag älskar verkligen barn och skulle kunna ha hur många som helst Och att följa deras utveckling är så otroligt roligt och intressant, att få se hur deras personlighet växer.
    Men om man nu skulle bestämma sig, tror ni att det kommer bli tufft?? Finns det någon med lite erfarenhet just med barn som föds tätt, elle ja det blir ju 2 år emellan?

    Kram på er där ute
  3. Anonym
    #2
    jag väntar mitt sjätte barn, mina äldre är födda -08, -06, -04, -01 och -99, har alltså 2 år mellan de flesta och jag tyckar att det är perfekt!
  4. 2
    jag väntar mitt sjätte barn, mina äldre är födda -08, -06, -04, -01 och -99, har alltså 2 år mellan de flesta och jag tyckar att det är perfekt!
  5. Medlem sedan
    Aug 2006
    #3
    Ja, du har ju lite pejl på hur det funkar och det låter ju toppen att höra att det till och med är perfekt Så det kanske inte är en sån dum idé trots allt, men jag ska nog försöka få gubben mer åt det hållet oxå. Men bara för nån dag sen fråga han om "när var det man skulle ha mysigt om man ville ha en bebis tills då du ville??" så det kan ju vara på rätt väg iaf Vill nämligen ha en liten mer mot hösten, då vi nu har vår barn.

    Åh, Grattis till det nya lilla livet.
  6. 3
    Ja, du har ju lite pejl på hur det funkar och det låter ju toppen att höra att det till och med är perfekt Så det kanske inte är en sån dum idé trots allt, men jag ska nog försöka få gubben mer åt det hållet oxå. Men bara för nån dag sen fråga han om "när var det man skulle ha mysigt om man ville ha en bebis tills då du ville??" så det kan ju vara på rätt väg iaf Vill nämligen ha en liten mer mot hösten, då vi nu har vår barn.

    Åh, Grattis till det nya lilla livet.

Liknande trådar

  1. Börjar fundera pà vàr
    By *CuP* in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 27
    Senaste inlägg: 2011-11-12, 18:28
  2. Börjar fundera om min nya man..
    By Anonym in forum Autismspektrum
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-09-13, 20:09
  3. Börjar fundera på...
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-01-09, 07:52
  4. Börjar fundera
    By Ano Nym 5? in forum Många barn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-03-12, 18:26
  5. Börjar fundera
    By lillafru in forum Försöker bli med barn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-03-12, 18:07
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar