Semester
_0706 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Semester

    Snart drar vi på semester och tänkte passa på att besöka Muminvärlden i Nådendal.
    Har hört att vissa barn bara blir rädda för mumintrollen för de är ju rätt stora i sina dräkter och tänkte att vi kanske ska vänta till nästa sommar.
    Men näe, jag tror att det kommer gå bra.
    Verkar vara ett himla roligt ställe med badstränder och massa muminhus och annat skoj.
    Har ni andra besökt nå kul ställen i sommar med era 3-åringar? Något att rekommendera?
    Var till junibacken en dag också. Det var skoj, men fullt med folk. Hade fullt upp med att hålla koll på var Ida var. Svettigt för mamma!
    Det är nog bättre att vara där på hösten kanske med tanke på allt folk som var där. Stället är ju inte så stort.
    Sagotåget var skoj fast lite läskigt när draken från Bröderna Lejonhjärta dök upp. Då höll Ida mamma hårt i handen.
    www.heidippi.blogg.se

    Heidi.P
    med Ida född 070607
    och Ville född 090504
  2. 1
    Semester Snart drar vi på semester och tänkte passa på att besöka Muminvärlden i Nådendal.
    Har hört att vissa barn bara blir rädda för mumintrollen för de är ju rätt stora i sina dräkter och tänkte att vi kanske ska vänta till nästa sommar.
    Men näe, jag tror att det kommer gå bra.
    Verkar vara ett himla roligt ställe med badstränder och massa muminhus och annat skoj.
    Har ni andra besökt nå kul ställen i sommar med era 3-åringar? Något att rekommendera?
    Var till junibacken en dag också. Det var skoj, men fullt med folk. Hade fullt upp med att hålla koll på var Ida var. Svettigt för mamma!
    Det är nog bättre att vara där på hösten kanske med tanke på allt folk som var där. Stället är ju inte så stort.
    Sagotåget var skoj fast lite läskigt när draken från Bröderna Lejonhjärta dök upp. Då höll Ida mamma hårt i handen.
  3. Medlem sedan
    Oct 2000
    #2
    Legoland och Lalandia har vi varit på och det uppskattades stort av den LEGO-tokiga treåringen i familjen :-)
  4. 2
    Legoland och Lalandia har vi varit på och det uppskattades stort av den LEGO-tokiga treåringen i familjen :-)
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Tror säkert ni får kul i Nådendal! Berätta gärna vad du tyckte sedan. För jag skulle kunna tänka mig att åka dit med när lillasyster blir lite större. Vi ska åka till Astrid Lindgrens värld nästa vecka. Annars badar vi mest och leker vid farmors stuga Förra året var vi till Junibacken och det tyckte Gustaf var jättekul!
  6. 3
    Tror säkert ni får kul i Nådendal! Berätta gärna vad du tyckte sedan. För jag skulle kunna tänka mig att åka dit med när lillasyster blir lite större. Vi ska åka till Astrid Lindgrens värld nästa vecka. Annars badar vi mest och leker vid farmors stuga Förra året var vi till Junibacken och det tyckte Gustaf var jättekul!

Liknande trådar

  1. Semester!
    By Jeanne1 in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-08-03, 14:01
  2. Mini-semester blev pytte-semester...
    By Sweetie in forum Vikt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-08-04, 19:53
  3. Semester =)
    By azza in forum _05 Höstbarn
    Svar: 13
    Senaste inlägg: 2006-11-09, 12:30
  4. Vi ska på semester
    By Fismamman in forum _05 Vårbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 09:16
  5. Vår semester
    By Malin-L-J in forum _99 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-25, 08:47
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar