sjunger
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Nov 2008
    #1

    sjunger

    Jag måste bara dela med mig. Imorse när jag vakna sitter en liten sångfågel i min säng o sjunger med hög stämma... " iiii ett uuuus i sluuuut, tomte tittar ut ...." och hon sjunger också hela låten haha jag kunde inte mer än fortsätta blunda och le
  2. 1
    sjunger Jag måste bara dela med mig. Imorse när jag vakna sitter en liten sångfågel i min säng o sjunger med hög stämma... " iiii ett uuuus i sluuuut, tomte tittar ut ...." och hon sjunger också hela låten haha jag kunde inte mer än fortsätta blunda och le
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Gillar´t Min sjunger också men inte lika mycket text
  4. 2
    Gillar´t Min sjunger också men inte lika mycket text
  5. Medlem sedan
    Dec 2007
    #3
    Visst är dom gulliga, här hemma sjunger hon blinka stjärna där, var du ääär. och sen även bäbä vita lamm någon ull.
    I söndags hade vi ju kalas så då satt hon och sjung a hon eva a hon eva i unda å...
    Så söta så.
  6. 3
    Visst är dom gulliga, här hemma sjunger hon blinka stjärna där, var du ääär. och sen även bäbä vita lamm någon ull.
    I söndags hade vi ju kalas så då satt hon och sjung a hon eva a hon eva i unda å...
    Så söta så.
  7. Medlem sedan
    Sep 2009
    #4
    Vilket härligt uppvak!
    :-)
  8. 4
    Vilket härligt uppvak!
    :-)
  9. Medlem sedan
    Jun 2008
    #5
    Ja, det är så mysigt! Några gånger har jag t o m fått sjunga med Liv och då är det extra kul.
  10. 5
    Ja, det är så mysigt! Några gånger har jag t o m fått sjunga med Liv och då är det extra kul.
  11. Medlem sedan
    Aug 2003
    #6
    Visst är det härligt?!? Min Alva har ju sjungit länge och var tidig med pratat så hon sjunger hela texter till många sånger men om jag försöker sjunga med får jag ofta höra: "Näääää, tyss mamma, Avva sunger"
  12. 6
    Visst är det härligt?!? Min Alva har ju sjungit länge och var tidig med pratat så hon sjunger hela texter till många sånger men om jag försöker sjunga med får jag ofta höra: "Näääää, tyss mamma, Avva sunger"
  13. Medlem sedan
    Aug 2003
    #7
    Tidigt med pratet ska det naturligtvis stå...
  14. 7
    Tidigt med pratet ska det naturligtvis stå...

Liknande trådar

  1. Laila Bagge sjunger sjunger 1995... :D
    By jessicad in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-03-07, 20:54
  2. sjunger
    By missbelliz in forum _0810 Oktoberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-09-12, 23:31
  3. Vem sjunger?
    By SessanP in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2008-06-13, 09:23
  4. Ida sjunger...
    By Alven in forum _0603 Marsbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2008-02-01, 19:33
  5. vem sjunger?????
    By Keia in forum Ordet är fritt
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-04-25, 09:15
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar