Osse-boss är en go kille
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Osse-boss är en go kille

    Mammas lilla grabb. Nu har han lyckats med att amma en skvätt, spy ner hela sängen, hela sig själv och halva mamman - DUKTIG pojk! När då mamman får spade av dylika evenemang på kvällskröken och springer omkring för att sanera sängen, sig själv och sonen tittar han på mig med sina underbara stora blåa ögon - som om han helt klart konstaterar att morsan har blitt galen! När då sängen är renbäddad, pojken har fått ny pyjamas och även bytt blöja så somnar prinspojken efter att ha sagt uff, uff. Plopp så sover han och är hur söt som helst...

    Jag vet inte men nog är det tur att de är så söta när de sover om de uppför sig på det här sättet.
  2. 1
    Osse-boss är en go kille Mammas lilla grabb. Nu har han lyckats med att amma en skvätt, spy ner hela sängen, hela sig själv och halva mamman - DUKTIG pojk! När då mamman får spade av dylika evenemang på kvällskröken och springer omkring för att sanera sängen, sig själv och sonen tittar han på mig med sina underbara stora blåa ögon - som om han helt klart konstaterar att morsan har blitt galen! När då sängen är renbäddad, pojken har fått ny pyjamas och även bytt blöja så somnar prinspojken efter att ha sagt uff, uff. Plopp så sover han och är hur söt som helst...

    Jag vet inte men nog är det tur att de är så söta när de sover om de uppför sig på det här sättet.
  3. Medlem sedan
    Jan 2002
    #2
    Ojoj, vad han gör så att mamma får att göra Ja, de e tur de söta när de sover
  4. 2
    Ojoj, vad han gör så att mamma får att göra Ja, de e tur de söta när de sover
  5. Medlem sedan
    Mar 2003
    #3
    Jo, det känns lite intensivt ibland.
  6. 3
    Jo, det känns lite intensivt ibland.

Liknande trådar

  1. Osse på sjukan. :/
    By Claudden in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2012-01-05, 09:36
  2. Osse är en kul typ & dagisfunderingar
    By Claudden in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2011-10-12, 06:05
  3. Osse-boss febrig och sjuk
    By Claudden in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2011-02-25, 09:49
  4. Stackars Osse. :(
    By Claudden in forum _0911 Novemberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2010-06-12, 21:35
  5. Minns ni min boss?
    By EllaNora in forum Ordet är fritt
    Svar: 35
    Senaste inlägg: 2007-11-02, 14:36
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar