två test senare
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2008
    #1

    två test senare

    Två test kan inte ha fel - nog är jag gravid! Det känns konstigt, pirrigt och framförallt vågar jag inte riktigt tro att det ska gå vägen... Jag fick missfall för tre månader sedan och det är svårt att riktigt våga hoppas... 28 mars är jag beräknad, men jag vet sedan tidigare att jag brukar gå över tiden. Hoppas vi blir fler här inne snart!
  2. 1
    två test senare Två test kan inte ha fel - nog är jag gravid! Det känns konstigt, pirrigt och framförallt vågar jag inte riktigt tro att det ska gå vägen... Jag fick missfall för tre månader sedan och det är svårt att riktigt våga hoppas... 28 mars är jag beräknad, men jag vet sedan tidigare att jag brukar gå över tiden. Hoppas vi blir fler här inne snart!
  3. Virvel
    #2

    klart det ska gå vägen!

    Jag har också en liten orosklump i magen men kan liksom inte låta bli att vara fånigt leende och glad
  4. 2
    klart det ska gå vägen! Jag har också en liten orosklump i magen men kan liksom inte låta bli att vara fånigt leende och glad
  5. L
    #3

    Grattis, precis

    samma BF som jag då. Men jag har blivit framflyttad med mina två andra så jag gissar att jag blir det även den här gången. Kul om den här gruppen fylls på med fler.
  6. 3
    Grattis, precis samma BF som jag då. Men jag har blivit framflyttad med mina två andra så jag gissar att jag blir det även den här gången. Kul om den här gruppen fylls på med fler.

Liknande trådar

  1. 2 år senare..
    By Stina Möller in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 07:56
  2. 15 km senare!
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2007-09-24, 21:35
  3. Fem år senare...
    By Karin m I&O in forum Hem & fritid
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-07-25, 12:01
  4. 2 mil senare...
    By .:Sabina:. in forum Vikt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-06-13, 08:46
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar