BF 4/4-11
_1104 Aprilbarn
  1. Medlem sedan
    Jul 2010
    #1

    BF 4/4-11

    Hej.
    Jag plussade i Lördags 24/7, det var ett svagt plus så jag köpte ett digitalt och testade idag igen och det var ju inge snack om saken
    Mitt första barn! Jag och min sambo kan inte vara lyckligare!
    Jag har velat ha barn sen jag gjorde abort för 6 år sen (hade precis fyllt 15) och nu är det äntligen dags. Hoppas bara att allt går som det ska!=)
  2. 1
    BF 4/4-11 Hej.
    Jag plussade i Lördags 24/7, det var ett svagt plus så jag köpte ett digitalt och testade idag igen och det var ju inge snack om saken
    Mitt första barn! Jag och min sambo kan inte vara lyckligare!
    Jag har velat ha barn sen jag gjorde abort för 6 år sen (hade precis fyllt 15) och nu är det äntligen dags. Hoppas bara att allt går som det ska!=)
  3. Anonym
    #2

    Grattis!

    Härligt, grattis! Jag fick mitt efterlängtade plus idag och är sprudlande sprattelglad
  4. 2
    Grattis! Härligt, grattis! Jag fick mitt efterlängtade plus idag och är sprudlande sprattelglad
  5. Virvel
    #3
    Äh, vad dålig jag var på att hålla mig till en och samma anonyma signatur, virvel skulle det ju vara. Vill vara anonym åtminstone till vi beslutat att berätta för alla.
  6. 3
    Äh, vad dålig jag var på att hålla mig till en och samma anonyma signatur, virvel skulle det ju vara. Vill vara anonym åtminstone till vi beslutat att berätta för alla.
  7. Medlem sedan
    May 2002
    #4

    Grattis!

    Härligt med första barnet. Jag har ungefär lika gammal som du när jag första. Var 22 och jag har inte ångrat mig en sekund att jag skaffade barn tidigt.
    Mamma till världens bästa Matilda född 021223, Felix född 050603 och Oliver född 110324
    (¯`''•.¸(¯`''•.¸♥ Matilda, Felix & Oliver ♥¸ .•''´¯)¸.•''´¯)

    Blogg: www.lillafamiljens.blogspot.com
  8. 4
    Grattis! Härligt med första barnet. Jag har ungefär lika gammal som du när jag första. Var 22 och jag har inte ångrat mig en sekund att jag skaffade barn tidigt.
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar