Funderar??
_0807 Julibarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Funderar??

    Hej på er hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen!
    Sitter och läser aftonbladet på nätet och blir så illa berörd av dessa jävla
    pedofiler och barnvåldtäkter.
    Mitt hjärta stannar för en stund och snabbt ringer jag syrran och hör efter att hennes 7 åriga flicka är hemma i säkert förvar.
    Hon var hos en kompis och skulle snart cykla hem SJÄLV!!!
    Paniken steg och jag bara sa NEEEEJ är ni inte kloka hämta henne hon ska inte cykla själv, de springer runt flera pedofiler som kladdat på barn!
    Tycker det är oansvarigt.
    Ni som har lite äldre barn är de ute själva utan tillsyn?
    Och när ansåg ni att de var redo för att vara ute själva?
  2. 1
    Funderar?? Hej på er hoppas ni alla har det bra i sommarvärmen!
    Sitter och läser aftonbladet på nätet och blir så illa berörd av dessa jävla
    pedofiler och barnvåldtäkter.
    Mitt hjärta stannar för en stund och snabbt ringer jag syrran och hör efter att hennes 7 åriga flicka är hemma i säkert förvar.
    Hon var hos en kompis och skulle snart cykla hem SJÄLV!!!
    Paniken steg och jag bara sa NEEEEJ är ni inte kloka hämta henne hon ska inte cykla själv, de springer runt flera pedofiler som kladdat på barn!
    Tycker det är oansvarigt.
    Ni som har lite äldre barn är de ute själva utan tillsyn?
    Och när ansåg ni att de var redo för att vara ute själva?
  3. Medlem sedan
    Jan 2008
    #2
    Kan säga att jag själv har sån nojja och även min man! Vi har flera gånger pratat om när vågar man egentligen släppa taget om sina barn och vem kan man lita på idag?
    Snuskiga äckel gubben som man själv blev varnad för när man var liten kan idag vara i princip vem som hellst! Skrämmande.
    Men så måste man väl på något sätt ändå att tänka bortom dessa tankar för att inte riktigt gå under och hämma barnet/barnen.
  4. 2
    Kan säga att jag själv har sån nojja och även min man! Vi har flera gånger pratat om när vågar man egentligen släppa taget om sina barn och vem kan man lita på idag?
    Snuskiga äckel gubben som man själv blev varnad för när man var liten kan idag vara i princip vem som hellst! Skrämmande.
    Men så måste man väl på något sätt ändå att tänka bortom dessa tankar för att inte riktigt gå under och hämma barnet/barnen.
  5. Medlem sedan
    Sep 2009
    #3
    Nä så får de ju inte bli att man blir nojig över styr!
    Men jag undrar om jag är en sådan som kan slappna av när lillskrot ska vara ute själv?
    Det tror inte jag ;-)
  6. 3
    Nä så får de ju inte bli att man blir nojig över styr!
    Men jag undrar om jag är en sådan som kan slappna av när lillskrot ska vara ute själv?
    Det tror inte jag ;-)

Liknande trådar

  1. Funderar
    By LoveLife in forum _0906 Junibarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2009-02-26, 21:12
  2. Funderar och funderar *långt*
    By Isa Sve in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-05-15, 22:20
  3. Funderar..
    By Katja + tjejerna in forum Föräldraskap
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 16:04
  4. Funderar...
    By Jannice in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 17:59
  5. Jag funderar
    By Lilla Jag in forum Känsliga snack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-12, 11:06
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar