Blivande 2-åringar
_0808 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Jan 2008
    #1

    Blivande 2-åringar

    Här inne var det verkligen lugnt. Hoppas allt är bra med er alla. Tänk att våra augustibarn fyller 2 år nu! :-)

    Vad ska era önska sig i 2-årspresent?
    Mamma till A -9910, W -0808 och E -0912.
    Drabbades tyvärr av cancer under min senaste graviditet.

    Min blogg...
    http://lindaskriver.blogspot.com
  2. 1
    Blivande 2-åringar Här inne var det verkligen lugnt. Hoppas allt är bra med er alla. Tänk att våra augustibarn fyller 2 år nu! :-)

    Vad ska era önska sig i 2-årspresent?
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2

    Hej

    Har precis inhandlat några få saker till M, han kommer få ett bobby car släp och en prylfika att ha i bilen, där någon napp och blöja ska få vara, sen även lite leksaker Sen får han alla byggare bob bilar som är ärvda Lite kläder önskar han sig och framför allt ett par bra vinter kängor

    Vad ska du köpa till W då??
  4. 2
    Hej Har precis inhandlat några få saker till M, han kommer få ett bobby car släp och en prylfika att ha i bilen, där någon napp och blöja ska få vara, sen även lite leksaker Sen får han alla byggare bob bilar som är ärvda Lite kläder önskar han sig och framför allt ett par bra vinter kängor

    Vad ska du köpa till W då??
  5. Medlem sedan
    Jan 2008
    #3
    Hejsan hejsan! Emmie fyller 2 år på söndag den 1/8 och vi har inte riktigt hunnit fatta dt ännu... dels att det så SNART är augusti dels att lillan har hunnit bli så stor REDAN... Vad tiden går fort!
    Hon ska i alla fall få en lekstuga av farmor och det var det JAG ville ge henne så nu vet jag inte riktigt... Jag tror jag ska göra en "Emmie-bok" (= ta fotografier på henne från bebis till nu och laminera och göra till en liten bok...) Annars är det bara dockor och vagnar som gäller så det blir kanske något sånt!
  6. 3
    Hejsan hejsan! Emmie fyller 2 år på söndag den 1/8 och vi har inte riktigt hunnit fatta dt ännu... dels att det så SNART är augusti dels att lillan har hunnit bli så stor REDAN... Vad tiden går fort!
    Hon ska i alla fall få en lekstuga av farmor och det var det JAG ville ge henne så nu vet jag inte riktigt... Jag tror jag ska göra en "Emmie-bok" (= ta fotografier på henne från bebis till nu och laminera och göra till en liten bok...) Annars är det bara dockor och vagnar som gäller så det blir kanske något sånt!
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Eliah som ju redan har alllllt man kan tänka sig med tre större bröder, vet nog inte själv vad han vill ha. Han älskar bollar, men det har han ju massor. Bilar är också kul, hur många hundra har dom?
    Men jag har iaf köpt en Puh-bok till honom med ljud och knappar. Han älskar att sitta och trycka på saker som låter. Sen önskar vi oss ett fleecefodrat regnställ till dagis. Och så ska han få en ny cykelhjälm som han kommer att bli överlycklig för, han älskar sin hjälm men den har gått sönder.
    Det är det jag kommer på nu, men han fyller inte förräns den 20:e så det hinner nog bli en hel del till.
  8. 4
    Eliah som ju redan har alllllt man kan tänka sig med tre större bröder, vet nog inte själv vad han vill ha. Han älskar bollar, men det har han ju massor. Bilar är också kul, hur många hundra har dom?
    Men jag har iaf köpt en Puh-bok till honom med ljud och knappar. Han älskar att sitta och trycka på saker som låter. Sen önskar vi oss ett fleecefodrat regnställ till dagis. Och så ska han få en ny cykelhjälm som han kommer att bli överlycklig för, han älskar sin hjälm men den har gått sönder.
    Det är det jag kommer på nu, men han fyller inte förräns den 20:e så det hinner nog bli en hel del till.
  9. Medlem sedan
    Jan 2008
    #5
    Ja, med ett gäng grabbar här hemma (4 st) så finns det ju det mesta! Så jag vet inte riktigt vad William ska få. Tänkte att jag kanske kunde norpa lite idéer från era barns önskelistor!
  10. 5
    Ja, med ett gäng grabbar här hemma (4 st) så finns det ju det mesta! Så jag vet inte riktigt vad William ska få. Tänkte att jag kanske kunde norpa lite idéer från era barns önskelistor!
  11. Medlem sedan
    Jan 2008
    #6
    Grattis i efterskott Emmie!!

    Nä det är svårt att fatta hur fort ett par år går. Tycker ju inte det var längesen vi skrev här inne om våra graviditeter och förlossningar...!

    Vilken kul idé att göra en Emmie-bok! Den blir säkert uppskattad!
  12. 6
    Grattis i efterskott Emmie!!

    Nä det är svårt att fatta hur fort ett par år går. Tycker ju inte det var längesen vi skrev här inne om våra graviditeter och förlossningar...!

    Vilken kul idé att göra en Emmie-bok! Den blir säkert uppskattad!
  13. Medlem sedan
    Jan 2008
    #7
    Hihi, ja samma dilemma som här då! Det mesta finns redan så det är svårt att komma på något nytt.

    William fyller inte år förrän den 26:e så det är också ett tag kvar så man hinner fundera lite.
  14. 7
    Hihi, ja samma dilemma som här då! Det mesta finns redan så det är svårt att komma på något nytt.

    William fyller inte år förrän den 26:e så det är också ett tag kvar så man hinner fundera lite.

Liknande trådar

  1. Vad ska era blivande 2-åringar
    By H med Noella&Moltas in forum _0505 Majbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-04-12, 10:12
  2. Presenter till blivande 1 åringar?
    By ElenaMaria in forum _0511 Novemberbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-10-09, 21:25
  3. Hur klär ni era blivande 3-åringar?
    By Tweety2012 in forum _0308 Augustibarn
    Svar: 10
    Senaste inlägg: 2006-04-16, 12:10
  4. Lite att läsa om blivande 3-åringar
    By Pikaboo in forum _0307 Julibarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-07, 09:36
  5. Hur är era blivande 6-åringar?
    By mina75 in forum _00 Alla barn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2006-01-17, 20:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar