Rosa moln tråden?
_1009 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Rosa moln tråden?

    Nu har jag börjat boa och det känns skönt. Har varit på Ikea och köpt småsaker som lakan, täcke, kudde och en supergullig sovpåse.

    Gubben har hämtat spjälsäng och vi har monterat den i sovrummet...mmm mysigt.

    Jag tvättar lakan och småkläder, sen ska jag bädda till bebbe och vika kläder i hans lådor.

    Vagn och skötväska är klart, det blev en svart Emmaljunga City Cross med Quardolift och en Baby Björn skötväska. Nu har jag hittat en Citykorg till vagnen på blocket som jag tänker köpa.

    Kunde inte låta bli att köpa ett paket miniblöjor på Willys fast jag vet att de kanske inte kommer att passa eftersom bebbe nog är lite för stor. Amningskupor, baby talk...

    Jag har köpt tyg till en bärsjal som jag och min mamma ska sy nu i dagarna.

    Tänk att jag för några dagar sedan ville skita i allt och nu vandrar omkring på små rosa moln...att vara gravid är att i sann mening att behöva leva för stunden. Nåt annat är ju ohälsosamt, för måendet växlar som värsta berg- och dalbanan

    Till alla er som har det skit idag, imorgon kan det vara heta annorlunda, tänk på det!

    Kram till er alla, Natalie
  2. 1
    Rosa moln tråden? Nu har jag börjat boa och det känns skönt. Har varit på Ikea och köpt småsaker som lakan, täcke, kudde och en supergullig sovpåse.

    Gubben har hämtat spjälsäng och vi har monterat den i sovrummet...mmm mysigt.

    Jag tvättar lakan och småkläder, sen ska jag bädda till bebbe och vika kläder i hans lådor.

    Vagn och skötväska är klart, det blev en svart Emmaljunga City Cross med Quardolift och en Baby Björn skötväska. Nu har jag hittat en Citykorg till vagnen på blocket som jag tänker köpa.

    Kunde inte låta bli att köpa ett paket miniblöjor på Willys fast jag vet att de kanske inte kommer att passa eftersom bebbe nog är lite för stor. Amningskupor, baby talk...

    Jag har köpt tyg till en bärsjal som jag och min mamma ska sy nu i dagarna.

    Tänk att jag för några dagar sedan ville skita i allt och nu vandrar omkring på små rosa moln...att vara gravid är att i sann mening att behöva leva för stunden. Nåt annat är ju ohälsosamt, för måendet växlar som värsta berg- och dalbanan

    Till alla er som har det skit idag, imorgon kan det vara heta annorlunda, tänk på det!

    Kram till er alla, Natalie
  3. Medlem sedan
    Aug 2006
    #2
    ja! Visst är det underbart! Jag har precis haft några deppdagar, men nu skuttar jag också runt på rosa moln Maken hämtade hem vagnen nyss, och jag ler fånigt varje gång jag kollar på den

    Man behöver dehär stunderna för att inte bli helt galen i hormonrusningarn

    Njut av stunden!
  4. 2
    ja! Visst är det underbart! Jag har precis haft några deppdagar, men nu skuttar jag också runt på rosa moln Maken hämtade hem vagnen nyss, och jag ler fånigt varje gång jag kollar på den

    Man behöver dehär stunderna för att inte bli helt galen i hormonrusningarn

    Njut av stunden!
  5. Medlem sedan
    Nov 2008
    #3
    Ja, men gissa vad det kan ha varit? ...Fullmåne härom natten. Alla jag pratat med har varit helt upp-och-ner, aggressiva och mått uselt. Jag har ärligt talat undrat om det verkligen kunde vara så att jag hatade min kommande bebis pappa så innerligt som det kändes igår... Idag mår jag som en liten prinsessa och är lycklig över det mesta, älskar tom mannen... Livet är bra underligt :-)
  6. 3
    Ja, men gissa vad det kan ha varit? ...Fullmåne härom natten. Alla jag pratat med har varit helt upp-och-ner, aggressiva och mått uselt. Jag har ärligt talat undrat om det verkligen kunde vara så att jag hatade min kommande bebis pappa så innerligt som det kändes igår... Idag mår jag som en liten prinsessa och är lycklig över det mesta, älskar tom mannen... Livet är bra underligt :-)

Liknande trådar

  1. Lindex rosa moln overall 74
    By zukits in forum Småbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2010-09-29, 16:15
  2. Rosa moln-klubben :)
    By johveg in forum _1010 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2010-06-06, 08:43
  3. Svävar på små rosa moln :)
    By Livis in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-04-10, 13:19
  4. Var är ärtgröna och rosa moln.
    By Nike1234 in forum Småbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-02-08, 13:34
  5. Svävar på små rosa moln...
    By Sanna+Sander03Leah05 in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2005-11-18, 19:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar