Väldigt försiktigt....
_1104 Aprilbarn
  1. Kan man be att få?
    #1

    Väldigt försiktigt....

    Tittar in här med en väldig försiktighet. Fick MF 7/5 men tror nu att jag är gravid igen. Vill inte ha några höga förhoppningar, kommer vänta minst till tisdag nästa vecka innan jag testar, BIM är på söndag... (Fast jag känner ju mig själv, jag kommer testa innan! )

    Håller tummarna!
  2. 1
    Väldigt försiktigt.... Tittar in här med en väldig försiktighet. Fick MF 7/5 men tror nu att jag är gravid igen. Vill inte ha några höga förhoppningar, kommer vänta minst till tisdag nästa vecka innan jag testar, BIM är på söndag... (Fast jag känner ju mig själv, jag kommer testa innan! )

    Håller tummarna!
  3. L
    #2

    Hoppas att du

    får ett plus på stickan när du väl testar. Är ju svårt att hålla sig.
  4. 2
    Hoppas att du får ett plus på stickan när du väl testar. Är ju svårt att hålla sig.
  5. Kan man be att få?
    #3
    Testade imorse med Apotekets test och fick negativt... men det spelar ingen roll. Antingen får jag mens på söndag eller så testar jag igen på måndag. Har redan köpt nytt test!
  6. 3
    Testade imorse med Apotekets test och fick negativt... men det spelar ingen roll. Antingen får jag mens på söndag eller så testar jag igen på måndag. Har redan köpt nytt test!

Liknande trådar

  1. Ta det försiktigt!
    By BeckaH in forum _1112 Decemberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2011-12-11, 09:00
  2. försiktigt hej ;-)
    By styrox in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2009-11-22, 20:16
  3. Väldigt VÄLDIGT magra modeller!
    By Karamella in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2008-04-12, 13:35
  4. Ett försiktigt hej...
    By MammaMu in forum _0704 Aprilbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-08-14, 17:28
  5. Ett försiktigt hej..
    By Me in forum Gravidsnack
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-07-29, 11:16
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar