Hur mycket lägger ni på en väska?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Oct 2006
    #1

    Hur mycket lägger ni på en väska?

    Jag har hittat en snygg, stilren, läderväska för 1000 kronor. Jag vill inte lämna tillbaka den, men vågar jag behålla den, är det värt det? Tyckt till!
  2. 1
    Hur mycket lägger ni på en väska? Jag har hittat en snygg, stilren, läderväska för 1000 kronor. Jag vill inte lämna tillbaka den, men vågar jag behålla den, är det värt det? Tyckt till!
  3. Medlem sedan
    Nov 2002
    #2
    Har du råd med den?
    En stilren läderväska kan du använda hur länge som helst, så om det är något du känner att du har användning för så känns inte priset avskräckande (om kvaliteten är bra).
  4. 2
    Har du råd med den?
    En stilren läderväska kan du använda hur länge som helst, så om det är något du känner att du har användning för så känns inte priset avskräckande (om kvaliteten är bra).
  5. mandelblomma
    #3
    klart det är värt det om du gillar den och har råd!
  6. 3
    klart det är värt det om du gillar den och har råd!
  7. Medlem sedan
    Oct 2001
    #4
    eftersom jag i princip aldrig handlar väskor skulle jag kunna lägga 1000 kr på den, uträknat på kostnaden per år blir den inte dyr...
  8. 4
    eftersom jag i princip aldrig handlar väskor skulle jag kunna lägga 1000 kr på den, uträknat på kostnaden per år blir den inte dyr...
  9. Medlem sedan
    May 1999
    #5
    Inte i min värld men jag är ingen väskmänniska, jag har min rygga, använder den tills den går sönder, köper ny osv. Men gillar du den ska du behålla den, riktigt läder håller ju länge. Om du inte är en sån som snabbt tröttnar på en modell och vill ha ny för då är 1000 kr mycket!
  10. 5
    Inte i min värld men jag är ingen väskmänniska, jag har min rygga, använder den tills den går sönder, köper ny osv. Men gillar du den ska du behålla den, riktigt läder håller ju länge. Om du inte är en sån som snabbt tröttnar på en modell och vill ha ny för då är 1000 kr mycket!
  11. Medlem sedan
    Aug 1999
    #6
    jag köpte en svart skinnväska av Åhlens eget märke Wera och för den gav jag 1000 kr. Däromkring ligger min gräns.
  12. 6
    jag köpte en svart skinnväska av Åhlens eget märke Wera och för den gav jag 1000 kr. Däromkring ligger min gräns.
  13. Medlem sedan
    Aug 2006
    #7
    1000kr, ja det skulle jag kunna lägga på en snygg skinväsk. men jag lägger hellre 500kr. kolla på ebay tex. finns supersnygga äkta skinväskor för 3-600kr
  14. 7
    1000kr, ja det skulle jag kunna lägga på en snygg skinväsk. men jag lägger hellre 500kr. kolla på ebay tex. finns supersnygga äkta skinväskor för 3-600kr
  15. Medlem sedan
    May 2006
    #8
    Så lite så sällan som möjligt...

    Är lite av en snåljåp när det gäller såna saker, kan tycka dyra väskor är snygga men skulle personligen aldrig lägga 1000 spänn på en väska.

    Men gillar du den så köp för böveln! Du kommer säkert att ångra dig om du inte behåller den, särskilt om du gillar den och dessutom har råd!
  16. 8
    Så lite så sällan som möjligt...

    Är lite av en snåljåp när det gäller såna saker, kan tycka dyra väskor är snygga men skulle personligen aldrig lägga 1000 spänn på en väska.

    Men gillar du den så köp för böveln! Du kommer säkert att ångra dig om du inte behåller den, särskilt om du gillar den och dessutom har råd!
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    tillägger. bild tack !
    Beror ju på vad det är för väska om den är värd det.
  18. 9
    tillägger. bild tack !
    Beror ju på vad det är för väska om den är värd det.
  19. Medlem sedan
    Oct 2006
    #10
    Hittar tyvärr ingen bild... Den är "kvadratisk" i formen, ganska hård s.a.s., svart, ganska rymlig, axelbandsväska.
  20. 10
    Hittar tyvärr ingen bild... Den är "kvadratisk" i formen, ganska hård s.a.s., svart, ganska rymlig, axelbandsväska.
  21. Medlem sedan
    Jan 2001
    #11
    Rätt väska kan absolut få kosta 1000 kr!
  22. 11
    Rätt väska kan absolut få kosta 1000 kr!
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    gillar du den, så köp den. låter som en vettig väska.
  24. 12
    gillar du den, så köp den. låter som en vettig väska.
  25. Medlem sedan
    Oct 2006
    #13
    Tack för att ni gav era synpunkter! I likhet med vad ett par av er skrev, så är jag också en sådan som köper väskor _sällan_ och använder dem i princip tills de slits ut. På så sätt kan det också vara prisvärt, jag kommer inte att ha tröttnat på den om en månad.
  26. 13
    Tack för att ni gav era synpunkter! I likhet med vad ett par av er skrev, så är jag också en sådan som köper väskor _sällan_ och använder dem i princip tills de slits ut. På så sätt kan det också vara prisvärt, jag kommer inte att ha tröttnat på den om en månad.
  27. Medlem sedan
    May 2006
    #14
    Då är det definitivt köpläge!
  28. 14
    Då är det definitivt köpläge!
  29. Medlem sedan
    Mar 2002
    #15
    Typ 200 kr ..
  30. 15
    Typ 200 kr ..
  31. Medlem sedan
    Jun 2003
    #16
    Parkerar här.. och jag köper nästan inga väskor.....
  32. 16
    Parkerar här.. och jag köper nästan inga väskor.....
  33. Medlem sedan
    Nov 2000
    #17
    har hittils lagt ca 8-900kr på väskor i skinn, men sucktar efter den här.. http://www.accent.se/system/search/p...&page=1&rnum=2 ( den svarta)
    Ligger lite på min smärtgräns, den jag har nu är också skinn ( ryggsäck/ axelväska ) men har börjat bli väl sliten...efter användande i ca 4-5 år tror jag..
  34. 17
    har hittils lagt ca 8-900kr på väskor i skinn, men sucktar efter den här.. http://www.accent.se/system/search/p...&page=1&rnum=2 ( den svarta)
    Ligger lite på min smärtgräns, den jag har nu är också skinn ( ryggsäck/ axelväska ) men har börjat bli väl sliten...efter användande i ca 4-5 år tror jag..
  35. Medlem sedan
    Nov 2000
    #18
    Nej, tyckte det blev tokigt det var nog den här !
    http://www.accent.se/system/search/product.asp?id=561
  36. 18
    Nej, tyckte det blev tokigt det var nog den här !
    http://www.accent.se/system/search/product.asp?id=561
  37. Medlem sedan
    Aug 2006
    #19
    helt ok, tyckte dock den bruna va snyggare.
    kanske för att jag själv börjat fundera på en brun väska. senaste inköpen va ju en röd skin, grön skin och sen en lila skinväska. nu till hösten behöver jag en mer neutral. så får se vad nästa blir.
  38. 19
    helt ok, tyckte dock den bruna va snyggare.
    kanske för att jag själv börjat fundera på en brun väska. senaste inköpen va ju en röd skin, grön skin och sen en lila skinväska. nu till hösten behöver jag en mer neutral. så får se vad nästa blir.
  39. Medlem sedan
    Nov 2000
    #20
    Jag köper svart pga att det går till allt och att det håller sig snyggare i längden.. Det är en riktigt stor väska.. men tror nog ändå den skulle passa
  40. 20
    Jag köper svart pga att det går till allt och att det håller sig snyggare i längden.. Det är en riktigt stor väska.. men tror nog ändå den skulle passa
Sidan 1 av 2 12 SistaSista

Liknande trådar

  1. Hur mycket lägger ni på mat -
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2011-02-27, 10:23
  2. Hur mycket lägger ni?
    By Cherinne in forum Ordet är fritt
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2010-12-03, 18:41
  3. hur mycket får en väska väga, Flygfråga
    By UlLi in forum Ordet är fritt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-10-20, 12:18
  4. Hur mycket tid lägger ni ner?
    By Annette_ in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-06-01, 19:23
  5. Hur mycket lägger ni er i?
    By Ulle+3 in forum Vårdnad - gemensam/enskild
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2007-02-01, 15:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar