Heja heja heja smamma
Träning
  1. Medlem sedan
    Oct 2000
    #1

    Heja heja heja smamma

    Fy f*n vad du är bra!!! *ville bara säga det*

    lycklig mamma till Theo -01, Tuva -04 och Elliot -07

    "Barn behöver kärlek, särskilt när de inte förtjänar den"
  2. 1
    Heja heja heja smamma Fy f*n vad du är bra!!! *ville bara säga det*
  3. Medlem sedan
    Feb 1999
    #2
    Precis!!!!
    Jag följde hennes framfart idag!!!!
    Ren inspiration!!!!
    "Running is the greatest metaphor for life, because you get out of it what you put into it".
    OW
  4. 2
    Precis!!!!
    Jag följde hennes framfart idag!!!!
    Ren inspiration!!!!
  5. Medlem sedan
    Dec 2002
    #3
    Vad? Vad? Vad?!?
  6. 3
    Vad? Vad? Vad?!?
  7. Medlem sedan
    Feb 1999
    #4
    Kalmar Tri!
    Ironwoman på lite under 12.5 timmar!!
    "Running is the greatest metaphor for life, because you get out of it what you put into it".
    OW
  8. 4
    Kalmar Tri!
    Ironwoman på lite under 12.5 timmar!!
  9. Medlem sedan
    Dec 2002
    #5
    OJ!
  10. 5
    OJ!
  11. Medlem sedan
    Apr 2000
    #6

    Åh tack!

    Det var verkligen en hel dags arbete. Roligt att ni har koll på mig!

    Att simma (4km), cykla (18mil) och springa (42km) i mer än tolv timmar är faktiskt otroligt nog fantastiskt ROLIGT. Jag hade jättekul hela dagen! Visst gör det ont och visst blir man trött och stel efteråt med skavsår här och var. Men dang vad kroppen klarar av ändå!

    Har ni möjlighet att prova på en triathlontävling i närheten så ta chansen! Känns det oöverstigligt - gå dit och titta på i år så kommer ni att lockas till startlinjen nästa år. Man behöver inte köra långdistans. En motionssprint brukar vara 300 m simning, 2 mil cykel och 5 km löpning. Precis lagom, väl?

    Och AT vi ses väl på söndag?
  12. 6
    Åh tack! Det var verkligen en hel dags arbete. Roligt att ni har koll på mig!

    Att simma (4km), cykla (18mil) och springa (42km) i mer än tolv timmar är faktiskt otroligt nog fantastiskt ROLIGT. Jag hade jättekul hela dagen! Visst gör det ont och visst blir man trött och stel efteråt med skavsår här och var. Men dang vad kroppen klarar av ändå!

    Har ni möjlighet att prova på en triathlontävling i närheten så ta chansen! Känns det oöverstigligt - gå dit och titta på i år så kommer ni att lockas till startlinjen nästa år. Man behöver inte köra långdistans. En motionssprint brukar vara 300 m simning, 2 mil cykel och 5 km löpning. Precis lagom, väl?

    Och AT vi ses väl på söndag?
  13. Medlem sedan
    Sep 1998
    #7
    wow!!! Är DJUPT imponerad av din bedrift! Bra jobbat :-)
  14. 7
    wow!!! Är DJUPT imponerad av din bedrift! Bra jobbat :-)
  15. Medlem sedan
    Feb 1999
    #8
    Jag nöjjer mig med löpning
    Simmar knapphändigt och vägrar doppa huvudet i vattnet. Tänk vad en episod som 10 åring kan göra. Fastnade under ytan när jag gjorde en kullerbytta.
    Cyklat har jag knappt gjort sedan min cykelolycka för 16 år sedan..
    Men jag följer gärna andra som gör det. En väninna började som 40 åring för tre år sedan och ska nu tävla i VM i Budapest, inget är omöjligt.
    "Running is the greatest metaphor for life, because you get out of it what you put into it".
    OW
  16. 8
    Jag nöjjer mig med löpning
    Simmar knapphändigt och vägrar doppa huvudet i vattnet. Tänk vad en episod som 10 åring kan göra. Fastnade under ytan när jag gjorde en kullerbytta.
    Cyklat har jag knappt gjort sedan min cykelolycka för 16 år sedan..
    Men jag följer gärna andra som gör det. En väninna började som 40 åring för tre år sedan och ska nu tävla i VM i Budapest, inget är omöjligt.
  17. Medlem sedan
    Feb 2003
    #9

    WOW vilken kvinna

    Fantastiskt!
    Och vilken kanontid!
    Kram,Bea
  18. 9
    WOW vilken kvinna Fantastiskt!
    Och vilken kanontid!
    Kram,Bea
  19. Medlem sedan
    Apr 2000
    #10

    lite mindre stel idag

    Återhämtningen går fortare än man tror direkt efteråt. Igår kunde jag inte gå i trappor och behövde använda handikapptoan på jobbet. Idag bara (relativt) lite stel i benen men också lite raspig i halsen. Stelheten håller på att släppa och raspet kommer sig av dålig nattsömn flera dagar i sträck. Men sånt går också över.

    Snart är mina 15 minutes of fame över för denna gång. Då ska jag arkivera medaljen och börja träna igen. :-)
  20. 10
    lite mindre stel idag Återhämtningen går fortare än man tror direkt efteråt. Igår kunde jag inte gå i trappor och behövde använda handikapptoan på jobbet. Idag bara (relativt) lite stel i benen men också lite raspig i halsen. Stelheten håller på att släppa och raspet kommer sig av dålig nattsömn flera dagar i sträck. Men sånt går också över.

    Snart är mina 15 minutes of fame över för denna gång. Då ska jag arkivera medaljen och börja träna igen. :-)
  21. Medlem sedan
    May 2001
    #11
    Åhhhh va häftigt!!!!!! Har två kompisar som la sin semester där just för titta iår:-) O köra nästa år:-) Ena knasfian kör dock tre klassiker iår tjej, halv o hel... Har inte du oxå gjort det tokiga har jag för mig!!!?? Men hon behövde oxå kika lite iår för att motiveras till nästa år!!!!!! Verkligen SUPER av dig!!!!
  22. 11
    Åhhhh va häftigt!!!!!! Har två kompisar som la sin semester där just för titta iår:-) O köra nästa år:-) Ena knasfian kör dock tre klassiker iår tjej, halv o hel... Har inte du oxå gjort det tokiga har jag för mig!!!?? Men hon behövde oxå kika lite iår för att motiveras till nästa år!!!!!! Verkligen SUPER av dig!!!!
  23. Medlem sedan
    Apr 2010
    #12
    WOW! Grymt imponerad! Grattis till en kanonprestation
  24. 12
    WOW! Grymt imponerad! Grattis till en kanonprestation
  25. Medlem sedan
    Oct 2000
    #13
    Vi ses på söndag, men de har ändrat tiderna i år så jag startar en timme innan dig...
  26. 13
    Vi ses på söndag, men de har ändrat tiderna i år så jag startar en timme innan dig...

Liknande trådar

  1. Heja heja alla ni som väntar!
    By Fru M in forum _1004 Aprilbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-04-28, 12:16
  2. Heja heja alla plussare!
    By anemonen in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-09-05, 09:10
  3. Heja heja heja GUIF!!
    By Monica med A & C in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-04-26, 17:52
  4. nu åker anja heja heja heja
    By atiram in forum Ordet är fritt
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-02-06, 13:22
  5. Heja heja alla duktiga!!
    By LenaH in forum Vikt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-05, 22:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar