Hårborttagning?
Hem & fritid
  1. Anonym
    #1

    Hårborttagning?

    Vet inte riktigt om jag är på rätt sida men jag chansar på det. Ni som rakar era ben, hur ofta gör ni det för att det ska kännas bra? Använder ni nån speciell produkt efter för att motverka att benen blir nariga? Jag tycker att mina vader blir så torra av rakningen.
  2. 1
    Hårborttagning? Vet inte riktigt om jag är på rätt sida men jag chansar på det. Ni som rakar era ben, hur ofta gör ni det för att det ska kännas bra? Använder ni nån speciell produkt efter för att motverka att benen blir nariga? Jag tycker att mina vader blir så torra av rakningen.
  3. Medlem sedan
    May 2000
    #2
    Jag gör det 2 ggr/vecka med intuition:

    http://www.efi.se/product.cfm?id=9&o...FUOF3godNhXtnw

    Jag smörjer in mig efteråt med vanlig kroppslotion.
  4. 2
    Jag gör det 2 ggr/vecka med intuition:

    http://www.efi.se/product.cfm?id=9&o...FUOF3godNhXtnw

    Jag smörjer in mig efteråt med vanlig kroppslotion.
  5. Medlem sedan
    Aug 2002
    #3

    Är inte så hårig så här räcker det med

    en gång i veckan faktiskt. Jag använder raklödder och Gilette Venus (tror jag den heter) rakhyvel. Har aldrig testat vax och sånt där, men som sagt så är jag inte så hårig på kroppen.
  6. 3
    Är inte så hårig så här räcker det med en gång i veckan faktiskt. Jag använder raklödder och Gilette Venus (tror jag den heter) rakhyvel. Har aldrig testat vax och sånt där, men som sagt så är jag inte så hårig på kroppen.
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4

    Glömde, efter så smörjer jag in mig

    med någon fetare bodylotion, t.ex. nån sån där från BodyShop i rund burk (har inte koll på vad den heter min tog precis slut men det var ngt med kakaosmör)
  8. 4
    Glömde, efter så smörjer jag in mig med någon fetare bodylotion, t.ex. nån sån där från BodyShop i rund burk (har inte koll på vad den heter min tog precis slut men det var ngt med kakaosmör)
  9. Medlem sedan
    Aug 1999
    #5
    Bodybutter heter de väl och finns i en mängd olika dofter. Var på väg att skriva smaker .....
  10. 5
    Bodybutter heter de väl och finns i en mängd olika dofter. Var på väg att skriva smaker .....
  11. Medlem sedan
    Aug 2002
    #6

    Preciis! sån är det! men jag använder

    bara sån fetare kräm ibland, typ efter rakning av ben. Annars är det "vanlig" bodylotion som gäller. (där är jag snål, blir Ldb eller Nivea eller nåt sånt)
  12. 6
    Preciis! sån är det! men jag använder bara sån fetare kräm ibland, typ efter rakning av ben. Annars är det "vanlig" bodylotion som gäller. (där är jag snål, blir Ldb eller Nivea eller nåt sånt)
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7

    Är de bra?

    Jag gick med nu på nåt erbjudande, men har inte fått dem ännu...
    Innerjoin: A-92, I-94, L-97 och T-01
    (Tjej, kille, kille, tjej)


    http://www.tradera.com/category/cate...736&listtype=0
  14. 7
    Är de bra? Jag gick med nu på nåt erbjudande, men har inte fått dem ännu...
  15. Medlem sedan
    May 2000
    #8
    Ja, det bästa jag provat, faktiskt!
  16. 8
    Ja, det bästa jag provat, faktiskt!
  17. Anonym
    #9
    Tack för ditt svar. Du tycker alltså att intuition är bättre än vanlig rakhyvel? Kanske man skulle testa
  18. 9
    Tack för ditt svar. Du tycker alltså att intuition är bättre än vanlig rakhyvel? Kanske man skulle testa
  19. Anonym
    #10
    Har du köpt refillerna? Det står att de kostar 42 kr, är det per st? Betalar du 5X42 kr+porto för varje ny omgång?
  20. 10
    Har du köpt refillerna? Det står att de kostar 42 kr, är det per st? Betalar du 5X42 kr+porto för varje ny omgång?

Liknande trådar

  1. Permanent hårborttagning?
    By Blygfis in forum Hem & fritid
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2015-06-21, 07:07
  2. Permanent hårborttagning..
    By Anonym in forum Hem & fritid
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2015-06-21, 07:05
  3. hårborttagning
    By aggebagg in forum Tonåringar
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2010-05-01, 21:35
  4. Om hårborttagning
    By Anonym in forum Mammasnack
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-04-27, 07:40
  5. Hårborttagning
    By lillan2 in forum Ordet är fritt
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2007-02-20, 12:45
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar