Litet livstecken
Vikt
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    Litet livstecken

    Vikten ligger på mellan 70 och 72 kilo. Inte direkt drömvikt men utan träning och inte så bra med matförvaringsutrymme så är det bra.

    Hoppas ni har det bra!
  2. 1
    Litet livstecken Vikten ligger på mellan 70 och 72 kilo. Inte direkt drömvikt men utan träning och inte så bra med matförvaringsutrymme så är det bra.

    Hoppas ni har det bra!
  3. Medlem sedan
    Jan 2004
    #2
    Är ni i husvagnen? E börjar väl skolan snart så då kommer ni ju vara hemma och du får bättre möjlighet till matförvaring så då går det lättare att äta rätt
  4. 2
    Är ni i husvagnen? E börjar väl skolan snart så då kommer ni ju vara hemma och du får bättre möjlighet till matförvaring så då går det lättare att äta rätt
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Tillfälligt hemma och tvättar och packar nytt. Men vi ska ut snart igen. E börjar skolan den 18nde men börjar fritids den 16nde.
    Så vi kommer väl hem på allvar runt den 15nde.
    Ja, då blir det lättare. Rutinerna börjar igen. Träningen kommer igång igen. Om jag får på mig sportBH:n, men min arm som fortfarande inte är helt utan ömhet.
  6. 3
    Tillfälligt hemma och tvättar och packar nytt. Men vi ska ut snart igen. E börjar skolan den 18nde men börjar fritids den 16nde.
    Så vi kommer väl hem på allvar runt den 15nde.
    Ja, då blir det lättare. Rutinerna börjar igen. Träningen kommer igång igen. Om jag får på mig sportBH:n, men min arm som fortfarande inte är helt utan ömhet.
  7. Medlem sedan
    Feb 2003
    #4

    Hej på dig

    Då verkar det som om du har det braoch vikten ligger ganska stabilt,
    kram,Bea
  8. 4
    Hej på dig Då verkar det som om du har det braoch vikten ligger ganska stabilt,
    kram,Bea

Liknande trådar

  1. Litet livstecken..
    By mamma_i_norr in forum Vikt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2010-07-30, 07:07
  2. Ett litet livstecken...
    By -Nike- in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-18, 08:27
  3. Ett litet livstecken
    By Nauros in forum _1001 Januaribarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-23, 17:07
  4. Litet livstecken
    By Es mamma in forum Föräldraskap - kristen
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-05-25, 12:12
  5. Litet livstecken...
    By Annica m 4kidz in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2008-04-04, 07:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar