Blir det nåt imorrn?
_0309 Septemberbarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Blir det nåt imorrn?

    Vilka, var och hur dags? Och kan jag ta med hunden?
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  2. 1
    Blir det nåt imorrn? Vilka, var och hur dags? Och kan jag ta med hunden?
  3. Medlem sedan
    Aug 2002
    #2
    joooo jag kan och mej76 har flaggat att hon kan men jag tror inte att det blir några fler. Frågan är om vi ska ses på Mulle meck parken eller i Bandängen? Tid spelar inte så stor roll för mig, helst inte alltför sent.
  4. 2
    joooo jag kan och mej76 har flaggat att hon kan men jag tror inte att det blir några fler. Frågan är om vi ska ses på Mulle meck parken eller i Bandängen? Tid spelar inte så stor roll för mig, helst inte alltför sent.
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3

    Vad betyder det?

    Fm har jag lite svårt att få ihop det logistiskt, vilken tid hade du tänkt?
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  6. 3
    Vad betyder det? Fm har jag lite svårt att få ihop det logistiskt, vilken tid hade du tänkt?
  7. Medlem sedan
    Aug 2002
    #4
    nej det är klart, du har ju en bit att resa! Vi vänder på det: vilken tid är bra för dig?

    Och Mej76, hojt-hojt om du är här.
  8. 4
    nej det är klart, du har ju en bit att resa! Vi vänder på det: vilken tid är bra för dig?

    Och Mej76, hojt-hojt om du är här.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    hojtar till.... Fick punka på barnvagnen (syskonvagnen) idag.... Och har inga grejer hemma att laga med.

    Så för min del är ju Mullemeck bättre, blir inte så många byten då. Står i valet och kvalet på om jag ska åka eller inte.
  10. 5
    hojtar till.... Fick punka på barnvagnen (syskonvagnen) idag.... Och har inga grejer hemma att laga med.

    Så för min del är ju Mullemeck bättre, blir inte så många byten då. Står i valet och kvalet på om jag ska åka eller inte.
  11. Medlem sedan
    Nov 1999
    #6

    Jamen ska vi skjuta på det?

    Jag känner att jag sitter lite halvtajt till i tid och om vi blir två, kanske tre, då kanske det är bättre att skjuta på det. Inte för att jag inte vill träffa er, M&T, men för att det vore kul om vi kunde bli fler och jag känner mig rätt stressad.
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  12. 6
    Jamen ska vi skjuta på det? Jag känner att jag sitter lite halvtajt till i tid och om vi blir två, kanske tre, då kanske det är bättre att skjuta på det. Inte för att jag inte vill träffa er, M&T, men för att det vore kul om vi kunde bli fler och jag känner mig rätt stressad.
  13. Medlem sedan
    Mar 2003
    #7
    För min del är det helt okej att flytta på det, är ju själv små stressad över barnvagnen, även om det funkar åka med andra vagnen. Så för min del kan vi flytta fram det. Det är helt okej
  14. 7
    För min del är det helt okej att flytta på det, är ju själv små stressad över barnvagnen, även om det funkar åka med andra vagnen. Så för min del kan vi flytta fram det. Det är helt okej
  15. Medlem sedan
    Aug 2002
    #8
    Det är helt okej att skjuta på det för min del också. Jag säger som ME även om jag jättegärna träffar er två så vore det ju kul om fler kunde följa med.

    Undrar bara om vi får till det någon gång öht.....................?
  16. 8
    Det är helt okej att skjuta på det för min del också. Jag säger som ME även om jag jättegärna träffar er två så vore det ju kul om fler kunde följa med.

    Undrar bara om vi får till det någon gång öht.....................?
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9

    Haha, ja,

    det var ju onekligen lättare förr när alla var föräldralediga. ;p
    The noble art of losing face
    will someday save the human race.
    Hans Blix
  18. 9
    Haha, ja, det var ju onekligen lättare förr när alla var föräldralediga. ;p

Liknande trådar

  1. Imorrn blir det roligt:)
    By monka in forum Ordet är fritt
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2011-04-18, 17:52
  2. Imorrn blir det bebis!
    By zukits in forum _1002 Februaribarn
    Svar: 14
    Senaste inlägg: 2010-02-03, 11:49
  3. Imorrn blir det tjejmiddag...
    By DollyLolly in forum _0910 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-01-14, 22:31
  4. Imorrn blir det cirkus...
    By -ME- in forum Hem & fritid
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-22, 15:00
  5. Imorrn blir det bebisbio....
    By Karolina m.W & bf3/7 in forum _0512 Decemberbarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2006-02-08, 22:31
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar