Singel mamma i februari - sthlm
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Aug 2010
    #1

    Singel mamma i februari - sthlm

    Hej!

    Jag ska bli singel mamma i februari, är 32 år. Jag undrar om det finns någon i liknande situation här? Det vore kul att höras och kanske dela mamma ledigheten tillsammans.

    /Lisa
  2. 1
    Singel mamma i februari - sthlm Hej!

    Jag ska bli singel mamma i februari, är 32 år. Jag undrar om det finns någon i liknande situation här? Det vore kul att höras och kanske dela mamma ledigheten tillsammans.

    /Lisa
  3. Medlem sedan
    May 2010
    #2
    Hej!
    Bor i Uppsala och blev framflyttad till 29 januari idag på ultraljudet, så det är väl inte helt osannolikt att det blir en febrauaribebis för mig med.

    Hittills varit nästan rädd för att prata med andra blivande mammor, bara de av mina kompisar som har barn har gått bra, men har inga gravida kompisar nu. Så det vore kul att prata lite =)
  4. 2
    Hej!
    Bor i Uppsala och blev framflyttad till 29 januari idag på ultraljudet, så det är väl inte helt osannolikt att det blir en febrauaribebis för mig med.

    Hittills varit nästan rädd för att prata med andra blivande mammor, bara de av mina kompisar som har barn har gått bra, men har inga gravida kompisar nu. Så det vore kul att prata lite =)

Liknande trådar

  1. Fika i Sthlm 17 februari
    By fredetta in forum Autismspektrum
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-02-12, 11:54
  2. Sthlm, utgång februari.
    By -Emla- in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 11
    Senaste inlägg: 2008-01-11, 16:58
  3. Singel, gravid, 35+ i Sthlm?
    By Fenice in forum Hitta nya vänner
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-08-30, 11:57
  4. Singel, gravid, mamma!
    By Anniz_w in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2006-08-18, 18:01
  5. singel mamma 73 i STHL
    By 7301 in forum Hitta nya vänner
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-07-14, 10:01
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar