Jobba hemifrån...
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Aug 2006
    #1

    Jobba hemifrån...

    ... men inte med försäljning... vad kan det finnas för jobb då tro? Som är på heltid eller motsvarar en "normal" heltidslön?
  2. 1
    Jobba hemifrån... ... men inte med försäljning... vad kan det finnas för jobb då tro? Som är på heltid eller motsvarar en "normal" heltidslön?
  3. Medlem sedan
    May 2005
    #2
    Min morsa gör det, och hon pysslar med sedvanligt kontorsarbete. Dvs tittar på papper, pratar i telefon och skriver mail. Bara att hon kan göra det i pyjamasbrallor.
  4. 2
    Min morsa gör det, och hon pysslar med sedvanligt kontorsarbete. Dvs tittar på papper, pratar i telefon och skriver mail. Bara att hon kan göra det i pyjamasbrallor.
  5. Medlem sedan
    Apr 2003
    #3
    Telefonist på en hotline?
  6. 3
    Telefonist på en hotline?
  7. Medlem sedan
    Aug 2000
    #4
    Jobba med att översätta.
  8. 4
    Jobba med att översätta.
  9. Medlem sedan
    Jul 2003
    #5
    Min mamma har gjort det i många år, hon är frilansjournalist. Min man har gjort det, han har varit frilansande marknadsanalytiker. Vad kan det finnas mer... översättare, copywriter, designer, författare, tecknare, den typen av yrken.
  10. 5
    Min mamma har gjort det i många år, hon är frilansjournalist. Min man har gjort det, han har varit frilansande marknadsanalytiker. Vad kan det finnas mer... översättare, copywriter, designer, författare, tecknare, den typen av yrken.
  11. Salander
    #6
    Och slipper servera kaffe till chefen
  12. 6
    Och slipper servera kaffe till chefen
  13. Medlem sedan
    Jun 2002
    #7
    Som lärare på distanskurser är det definitivt möjligt att jobba hemifrån. Billigare för arbetsgivaren att slippa tillhandahålla en kontorsplats också.
  14. 7
    Som lärare på distanskurser är det definitivt möjligt att jobba hemifrån. Billigare för arbetsgivaren att slippa tillhandahålla en kontorsplats också.
  15. Medlem sedan
    Dec 2003
    #8
    Min man jobbar hemma med IT, hemsidor, webblösningar, webshopar. Ej frilans utan anställd. Såna jobb trodde jag det skulle ha blivit mer av vid det här laget, men det är ovanligt fortfarande?
  16. 8
    Min man jobbar hemma med IT, hemsidor, webblösningar, webshopar. Ej frilans utan anställd. Såna jobb trodde jag det skulle ha blivit mer av vid det här laget, men det är ovanligt fortfarande?
  17. Medlem sedan
    Aug 2006
    #9
    Dagbarnvårdare, författare om man skriver bra, fotograf, ljudtekniker om man har studion hemma... En del har frisörsalong eller annan salong hemma, översätta saker om man är bra på språk, revisor vet jag n som är och kobbar hemma, sömmerska, finns massor olika arbeten man kan göra hemma...
  18. 9
    Dagbarnvårdare, författare om man skriver bra, fotograf, ljudtekniker om man har studion hemma... En del har frisörsalong eller annan salong hemma, översätta saker om man är bra på språk, revisor vet jag n som är och kobbar hemma, sömmerska, finns massor olika arbeten man kan göra hemma...
  19. Medlem sedan
    Apr 2001
    #10
    min mamma är egen företagare, hon jobbar periodvis helt hemifrån. Hon säljer grejer till mindre företag, jordbruk, åkerier, fiskare o likn.
    I much prefer whining to counting my blessings!
  20. 10
    min mamma är egen företagare, hon jobbar periodvis helt hemifrån. Hon säljer grejer till mindre företag, jordbruk, åkerier, fiskare o likn.
  21. Medlem sedan
    Dec 2005
    #11
    Är nog svårt med "enkare" yrken. Men typ forskning, översättning, frilansskriverier av olika slag, telefonförsäljning, revision.
  22. 11
    Är nog svårt med "enkare" yrken. Men typ forskning, översättning, frilansskriverier av olika slag, telefonförsäljning, revision.
  23. Medlem sedan
    Aug 2006
    #12
    Tack för ert spåneri!
  24. 12
    Tack för ert spåneri!
  25. Medlem sedan
    Dec 2007
    #13
    Översättning av texter
    Annonssättare
    Författare
    Journalist på nätet
    Artikelförfattare
    Löneadmin
  26. 13
    Översättning av texter
    Annonssättare
    Författare
    Journalist på nätet
    Artikelförfattare
    Löneadmin
  27. Medlem sedan
    Dec 2007
    #14
    Och OH, telefonsexsäljare...
  28. 14
    Och OH, telefonsexsäljare...

Liknande trådar

  1. Jobba hemifrån
    By Våga testa? in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2018-03-21, 09:35
  2. Jobba hemifrån
    By Grekyogin in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-02-25, 05:32
  3. Jobba hemifrån
    By Muminmama in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-08-17, 13:55
  4. Jobba hemifrån?
    By -Louisa- in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-11-08, 17:31
  5. Jobba hemifrån
    By star in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-03-15, 19:51
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar