Livmoderinflammation... :(
_1008 Augustibarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2002
    #1

    Livmoderinflammation... :(

    Uff, jag är här och läser men orkar inte riktigt vara så aktiv då jag även denna gång fått inflammation i livmodern.. fattar inte varför..

    Känner mig helt överkörd, har ont i hela kroppen och feber och ont i livmodern och bak i ryggen..

    På det så körde Ebba en ledsen natt inatt och var gnällig mellan elva och kvart över tre..
    Jag körde iväg sambon till sonens sovrum vid tolv så iaf en av oss skulle få sova och när han kom tassandes tillbaka vid halv tre för att avlösa mig kände jag mig så maktlös och förtvivlad (plus feber o ont) att tårarna bara rann.. Har varit bortskämd med barn som bara ätit o sovit tidigare.. Så nu håller vi en fet tumme för att det inte håller i sig och blir bättre inatt....

    Hoppas det kikar ut lite fler bebbar snart!
    Har Adrian född -02 och Moa -05 samt bf juli 2010.

    It´s nice to be important, but it´s more important to be nice!
  2. 1
    Livmoderinflammation... :( Uff, jag är här och läser men orkar inte riktigt vara så aktiv då jag även denna gång fått inflammation i livmodern.. fattar inte varför..

    Känner mig helt överkörd, har ont i hela kroppen och feber och ont i livmodern och bak i ryggen..

    På det så körde Ebba en ledsen natt inatt och var gnällig mellan elva och kvart över tre..
    Jag körde iväg sambon till sonens sovrum vid tolv så iaf en av oss skulle få sova och när han kom tassandes tillbaka vid halv tre för att avlösa mig kände jag mig så maktlös och förtvivlad (plus feber o ont) att tårarna bara rann.. Har varit bortskämd med barn som bara ätit o sovit tidigare.. Så nu håller vi en fet tumme för att det inte håller i sig och blir bättre inatt....

    Hoppas det kikar ut lite fler bebbar snart!
  3. Filliduttan
    #2
    Men stackare =( Hoppas du får må bättre snart... Är ju nog jobbigt ändå med sömnbrist och så...Kramar!!!
  4. 2
    Men stackare =( Hoppas du får må bättre snart... Är ju nog jobbigt ändå med sömnbrist och så...Kramar!!!
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Åh usch vad jobbigt det låter, lider med dig! Gissar att du fått det förr också? Brukar det ta lång tid innan man mår bättre? Hoppas inte! Det låter inget vidare alls.
  6. 3
    Åh usch vad jobbigt det låter, lider med dig! Gissar att du fått det förr också? Brukar det ta lång tid innan man mår bättre? Hoppas inte! Det låter inget vidare alls.
  7. Medlem sedan
    Apr 2009
    #4
    Skickar massor med styrke kramar!!
    Hoppas det lugnar ner sig snart.
  8. 4
    Skickar massor med styrke kramar!!
    Hoppas det lugnar ner sig snart.
  9. Medlem sedan
    Mar 2002
    #5
    Ja, fick det med tvåan oxå, vet inte varför jag drabbas?? Nåja, idag är det redan bättre och vi har sovit ordentligt, fick tom sova mellan 2 och 8 i sträck...
  10. 5
    Ja, fick det med tvåan oxå, vet inte varför jag drabbas?? Nåja, idag är det redan bättre och vi har sovit ordentligt, fick tom sova mellan 2 och 8 i sträck...
  11. Medlem sedan
    Jul 2009
    #6
    Vet inte läkarna heller varför man får det? Skönt att du mår bättre idag iaf!!! =)
  12. 6
    Vet inte läkarna heller varför man får det? Skönt att du mår bättre idag iaf!!! =)
  13. Medlem sedan
    Jan 2005
    #7
    Låter inget vidare det där. Hoppas du mår bättre.

    Skickar krya på dig kramar
  14. 7
    Låter inget vidare det där. Hoppas du mår bättre.

    Skickar krya på dig kramar
  15. Medlem sedan
    Nov 2002
    #8
    Ajajaj, livmoderinflammation gör ONT! Och kan tänka mig att det är ännu värre när man precis fött barn också.... Hoppas att det snabbt går över.
  16. 8
    Ajajaj, livmoderinflammation gör ONT! Och kan tänka mig att det är ännu värre när man precis fött barn också.... Hoppas att det snabbt går över.

Liknande trådar

  1. Livmoderinflammation... :(
    By -Helena m AoM- in forum _1007 Julibarn
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2010-08-10, 13:02
  2. Livmoderinflammation?
    By Neba in forum Hem & fritid
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2008-09-22, 17:33
  3. livmoderinflammation
    By nornor in forum _0807 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2008-08-18, 21:30
  4. livmoderinflammation
    By nornor in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-17, 22:34
  5. Livmoderinflammation...
    By lannagirl in forum _0510 Oktoberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2005-11-10, 18:38
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar