Olivia har idag
_0906 Junibarn
  1. Medlem sedan
    Feb 2007
    #1

    Olivia har idag

    kissat på toaletten för första ggn. jag testade att sätta henne naken på barnsitsen till toaletten som storasyster hade för hon har verkat lite nyfiken på hur vi (och syrran snart 3 och blöjfri sen årsskiftet) gör så idag när jag skulle pyssla några min i badrummet satte jag henne och det tog mindre än minuten så kom kisset .....så stolt moder!!
    Njut av tiden som är just nu, för du får aldrig tillbaka den!

    Bloggen du gärna får titta in i. http://bloggiblogga.blogg.se/
  2. 1
    Olivia har idag kissat på toaletten för första ggn. jag testade att sätta henne naken på barnsitsen till toaletten som storasyster hade för hon har verkat lite nyfiken på hur vi (och syrran snart 3 och blöjfri sen årsskiftet) gör så idag när jag skulle pyssla några min i badrummet satte jag henne och det tog mindre än minuten så kom kisset .....så stolt moder!!
  3. Medlem sedan
    Jul 2006
    #2
    Duktig tjej!
  4. 2
    Duktig tjej!
  5. Medlem sedan
    Nov 1999
    #3
    Olga använder pottan på morgonen, när vi byter från pjamas, då tar vi av nattblöjan o så får hon sitta en stund under tiden brukar jag fixa i badrummet tex ladda tvättmaskinen el dyl..då brukaqr hon kissa och efter frukost så brukar det börja med att hon sitter och trycker lite då tar vi henne till pottan igen, då bajar hon där. Syns att hon tycker det är skönt får då kan hon ju trycka ut allt utan att få obehaget i blöjan!

    Bra jobbat Olivia!
  6. 3
    Olga använder pottan på morgonen, när vi byter från pjamas, då tar vi av nattblöjan o så får hon sitta en stund under tiden brukar jag fixa i badrummet tex ladda tvättmaskinen el dyl..då brukaqr hon kissa och efter frukost så brukar det börja med att hon sitter och trycker lite då tar vi henne till pottan igen, då bajar hon där. Syns att hon tycker det är skönt får då kan hon ju trycka ut allt utan att få obehaget i blöjan!

    Bra jobbat Olivia!
  7. Medlem sedan
    Feb 2007
    #4
    underbart när de vill fortsätt så!
  8. 4
    underbart när de vill fortsätt så!

Liknande trådar

  1. Idag har Olivia scrappat :)
    By malwa in forum _0606 Junibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-08-13, 12:47
  2. Olivia har kissat på pottan idag!
    By -Plupp- in forum _0708 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-06-13, 15:27
  3. Idag har Olivia haft kalas
    By britta in forum _0210 Oktoberbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2008-11-22, 17:53
  4. Olivia 1 år idag !!!
    By Tinkka in forum _0505 Majbarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2006-05-15, 13:21
  5. Olivia var på Barngympa idag
    By Ewa_Olivia03_Oscar05 in forum _0307 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-03-04, 22:04
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar