Då har vi startat...
_1105 Majbarn
  1. Nu då?
    #1

    Då har vi startat...

    Mensen är slut och ÄL borde väl vara om nån vecka. Vore mycket trevligt om jag fick vara med i denna grupp även fortsättningsvis!

    Om det fäster och jag räknar efter mens första dag så ska knyttet komma 14 maj 2011.

    Ska inte hetsa upp mig för mycket nu... en dag i taget!

    Nu håller vi tummarna allihop!
  2. 1
    Då har vi startat... Mensen är slut och ÄL borde väl vara om nån vecka. Vore mycket trevligt om jag fick vara med i denna grupp även fortsättningsvis!

    Om det fäster och jag räknar efter mens första dag så ska knyttet komma 14 maj 2011.

    Ska inte hetsa upp mig för mycket nu... en dag i taget!

    Nu håller vi tummarna allihop!
  3. Underbart igen!
    #2

    Visst börjar man drömma sig bort...

    Men visst börjar man drömma sig bort direkt....
    Jag fick min mens igår och borde väl hamna på bf den 19 maj om det vill ta sig och sedan hänga kvar ända tills en ljuvlig liten bebis!

    jag försöker också tänka en dag i taget.....men när man så gärna vill och längtar är det svårt!
    Ja- nu håller vi tummarna!
    Lycka till!
  4. 2
    Visst börjar man drömma sig bort... Men visst börjar man drömma sig bort direkt....
    Jag fick min mens igår och borde väl hamna på bf den 19 maj om det vill ta sig och sedan hänga kvar ända tills en ljuvlig liten bebis!

    jag försöker också tänka en dag i taget.....men när man så gärna vill och längtar är det svårt!
    Ja- nu håller vi tummarna!
    Lycka till!
  5. Medlem sedan
    Nov 2007
    #3
    Är i samma situation och om allt klaffar (om gudarna vill) så blir det bf här runt den 17 maj!

    Har en dotter sedan tidigare, hon hade bf den 27 maj, men väntade med att titta ut den 3 juni istället...

    Men jag längtar verkligen efter en ny växande mage nu!

    hoppas hoppas hoppas
  6. 3
    Är i samma situation och om allt klaffar (om gudarna vill) så blir det bf här runt den 17 maj!

    Har en dotter sedan tidigare, hon hade bf den 27 maj, men väntade med att titta ut den 3 juni istället...

    Men jag längtar verkligen efter en ny växande mage nu!

    hoppas hoppas hoppas

Liknande trådar

  1. En ny era har startat
    By CexVa in forum Utlandsföräldrar
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-08-17, 21:23
  2. Nu har han startat
    By petrapeps in forum _95 Alla barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2008-08-24, 19:10
  3. startat!
    By mia_mia in forum Vikt
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2007-08-26, 17:39
  4. Min dag har startat bra
    By HeidiN72 in forum Vikt
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-04-06, 21:06
  5. Nu har man startat
    By Änglamamma in forum Änglabarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-04-26, 19:50
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar