Drömmar?
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    May 2003
    #1

    Drömmar?

    Det står i en hel del graviditetskalendrar, och jag minns det från när jag väntade sonen: jag drömmer en massa och ofta hemska saker, som jag sen minns jättetydligt när jag vaknat. Tex i natt drömde jag att sonen var en liten bebis igen och att han blev kidnappad ur vagnen när jag var ute på promenad. Usch så hemskt, vaknade med tårar i ögonen!

    Har dock inte drömt om nya bebisen än. Hur har ni det med drömmar?
  2. 1
    Drömmar? Det står i en hel del graviditetskalendrar, och jag minns det från när jag väntade sonen: jag drömmer en massa och ofta hemska saker, som jag sen minns jättetydligt när jag vaknat. Tex i natt drömde jag att sonen var en liten bebis igen och att han blev kidnappad ur vagnen när jag var ute på promenad. Usch så hemskt, vaknade med tårar i ögonen!

    Har dock inte drömt om nya bebisen än. Hur har ni det med drömmar?
  3. Medlem sedan
    Jun 2010
    #2
    Har haft väldigt sjuka och obehagliga drömmar under alla graviditeter. Häromnatten drömde jag att mina barn försvann och var borta i flera dagar.
    Om bebisen i magen har jag inte drömt så mycket än.
    Men de drömmar jag har kommer jag ihåg tydligt när jag vaknar, kan även vakna på nätterna och må dåligt av de konstiga drömmarna.
  4. 2
    Har haft väldigt sjuka och obehagliga drömmar under alla graviditeter. Häromnatten drömde jag att mina barn försvann och var borta i flera dagar.
    Om bebisen i magen har jag inte drömt så mycket än.
    Men de drömmar jag har kommer jag ihåg tydligt när jag vaknar, kan även vakna på nätterna och må dåligt av de konstiga drömmarna.
  5. Medlem sedan
    Oct 2006
    #3
    Men fy = ( låter jätte jobbigt. Hoppas verkligen de försvinner snart. kanske lyssna på nn lugn fin musik innan du somnar så du kommer i säng med en behaglig känsla.
    Jag har också minnen från min förra graviditet men mest då det började kännas = ( jobbigt var det
  6. 3
    Men fy = ( låter jätte jobbigt. Hoppas verkligen de försvinner snart. kanske lyssna på nn lugn fin musik innan du somnar så du kommer i säng med en behaglig känsla.
    Jag har också minnen från min förra graviditet men mest då det började kännas = ( jobbigt var det

Liknande trådar

  1. Drömmar
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2009-06-10, 07:46
  2. Drömmar
    By märra in forum _0902 Februaribarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 23:06
  3. Drömmar
    By Vill vara anonym in forum Sex & erotik
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-10, 19:31
  4. drömmar..
    By Pricken in forum _0707 Julibarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2006-12-06, 12:00
  5. Drömmar
    By awesome in forum _0612 Decemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2006-12-03, 15:48
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar