Hur många dagar
Försöker bli med barn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Hur många dagar

    Eftersom jag tog ut min hormonsprial i slutet av juni så har jag inte haft så lång tid att komma i gång med hur många dagar jag har mellan allt. Ungefär en vecka efter att jag hade tagit ut spiralen fick jag mens. Två veckor senare fick jag utslag på ÄL-stickan. En vecka efter det kom andra mensen hastigt och lustigt.. Ytterligare två veckor gick och jag fick återigen utslag på ÄL-stickan. Nu är det i morgon fyra veckor sedan jag fick förra mensen och två veckor sedan ÄL-utslaget. När tror ni att jag borde räkna med att mensen kommer? Borde den komma i morgon eller kan det vara så att ÄL ligger mer än två veckor före att tanten kommer hit?

    Hmm, det här blev ett virrigt inlägg men jag hoppas att någon hängde med på alla turer.
  2. 1
    Hur många dagar Eftersom jag tog ut min hormonsprial i slutet av juni så har jag inte haft så lång tid att komma i gång med hur många dagar jag har mellan allt. Ungefär en vecka efter att jag hade tagit ut spiralen fick jag mens. Två veckor senare fick jag utslag på ÄL-stickan. En vecka efter det kom andra mensen hastigt och lustigt.. Ytterligare två veckor gick och jag fick återigen utslag på ÄL-stickan. Nu är det i morgon fyra veckor sedan jag fick förra mensen och två veckor sedan ÄL-utslaget. När tror ni att jag borde räkna med att mensen kommer? Borde den komma i morgon eller kan det vara så att ÄL ligger mer än två veckor före att tanten kommer hit?

    Hmm, det här blev ett virrigt inlägg men jag hoppas att någon hängde med på alla turer.
  3. Medlem sedan
    Sep 2008
    #2
    Ja, du! Det är frågan.
    Min erfarenhet säger mig att jag aldrig ska lita till 100% på min kropp. Mensen har haft olika lång cykel för mig länge nu.
    Hade jag varit du hade jag nog köpt ett testa-tidigt-test och kollat nu när det är 2 veckor efter äl.
    Jag håller tummarna
  4. 2
    Ja, du! Det är frågan.
    Min erfarenhet säger mig att jag aldrig ska lita till 100% på min kropp. Mensen har haft olika lång cykel för mig länge nu.
    Hade jag varit du hade jag nog köpt ett testa-tidigt-test och kollat nu när det är 2 veckor efter äl.
    Jag håller tummarna

Liknande trådar

  1. Hur många dagar?
    By Sissa in forum _0909 Septemberbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2010-05-06, 09:57
  2. Hur många dagar
    By Smygläsare in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-06-04, 10:17
  3. Hur många dagar tar ni ut?
    By Sintra in forum _0804 Aprilbarn
    Svar: 12
    Senaste inlägg: 2008-07-13, 16:24
  4. Hur många dagar kvar? jag 100 dagar
    By happy83 in forum _0808 Augustibarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2008-05-05, 18:33
  5. Hur många dagar är bra att ha?
    By Katt in forum Arbete, ekonomi & juridik
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2007-05-04, 17:17
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar