Hjärtslag
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Jun 2010
    #1

    Hjärtslag

    Igår fick jag höra hjärtslagen på krabaten i magen..

    Var verkligen härligt, en lättnad att få bekräftat att det fortfarande är något som finns där inne! Blir så osäker ibland, när magen inte blivit så stor än..

    Börjar bli nyfiken på könet, hade höga hjärtslag 156 slag, men allt det där är väl bara skrönor...men det är spännande att gissa lite ändå.

    Har ni någon känsla av vad som finns där inne? =)
  2. 1
    Hjärtslag Igår fick jag höra hjärtslagen på krabaten i magen..

    Var verkligen härligt, en lättnad att få bekräftat att det fortfarande är något som finns där inne! Blir så osäker ibland, när magen inte blivit så stor än..

    Börjar bli nyfiken på könet, hade höga hjärtslag 156 slag, men allt det där är väl bara skrönor...men det är spännande att gissa lite ändå.

    Har ni någon känsla av vad som finns där inne? =)
  3. Medlem sedan
    May 2003
    #2
    Jag tror definitivt på en pojke. Men jag vet om det verkligen är min magkänsla eller om det bara är för att jag redan har en son, och därför svårt att föreställa mig att jag skulle kunna bära på en liten tjej. Vi tänker dock ta reda på kön vid ultraljudet, så om några veckor vet vi!

    Vilken vecka var du i när du fick höra hjärtslagen? Jag har mailat min bm en önskan om att få komma in och lyssna, och stilla lite oro. Hoppas få svar någon gång i veckan.
  4. 2
    Jag tror definitivt på en pojke. Men jag vet om det verkligen är min magkänsla eller om det bara är för att jag redan har en son, och därför svårt att föreställa mig att jag skulle kunna bära på en liten tjej. Vi tänker dock ta reda på kön vid ultraljudet, så om några veckor vet vi!

    Vilken vecka var du i när du fick höra hjärtslagen? Jag har mailat min bm en önskan om att få komma in och lyssna, och stilla lite oro. Hoppas få svar någon gång i veckan.
  5. Medlem sedan
    Aug 2010
    #3
    jag känner mej också som jag bara kmr få killar i mitt liv.. men hjärtslagen låg mellan 145-159.. känns ändå som en kille på något sätt.. ska också ta reda på kön =)
  6. 3
    jag känner mej också som jag bara kmr få killar i mitt liv.. men hjärtslagen låg mellan 145-159.. känns ändå som en kille på något sätt.. ska också ta reda på kön =)

Liknande trådar

  1. Hjärtslag
    By Emmet27 in forum 1202 Februaribarn
    Svar: 18
    Senaste inlägg: 2011-10-28, 20:36
  2. 144 i hjärtslag
    By Sassa. in forum _0907 Julibarn
    Svar: 7
    Senaste inlägg: 2009-03-18, 10:39
  3. Hjärtslag!
    By en mor in forum _0908 Augustibarn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2009-01-24, 11:06
  4. Hjärtslag
    By sebban01 in forum Hjärtfel - barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2009-01-21, 12:28
  5. Hjärtslag?
    By Nettan77 in forum _0907 Julibarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-01-19, 12:02
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar