Theo 5 år idag!!
_05 Höstbarn
  1. Medlem sedan
    Oct 2004
    #1

    Theo 5 år idag!!

    [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Dell/LOKALA%7E1/Temp/moz-screenshot-2.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Dell/LOKALA%7E1/Temp/moz-screenshot-3.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Dell/LOKALA%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Dell/LOKALA%7E1/Temp/moz-screenshot-5.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Dell/LOKALA%7E1/Temp/moz-screenshot-6.png[/IMG]
    Mamma till Ella 2002, Theo 2005. Meja 2008 och Milo 2010!
  2. 1
    Theo 5 år idag!! [IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Dell/LOKALA%7E1/Temp/moz-screenshot-2.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Dell/LOKALA%7E1/Temp/moz-screenshot-3.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Dell/LOKALA%7E1/Temp/moz-screenshot-4.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Dell/LOKALA%7E1/Temp/moz-screenshot-5.png[/IMG][IMG]file:///C:/DOCUME%7E1/Dell/LOKALA%7E1/Temp/moz-screenshot-6.png[/IMG]
  3. Medlem sedan
    Oct 2004
    #2
    oj då försökte få ditt en bild men det gick inte så bra. Han kom ju 3 veckor tidigt, var beräknad i september. Idag blir det kalas med annanspaj, kärleksmums, star wars muffins, glass, kanelbullar och kakor =) =)
  4. 2
    oj då försökte få ditt en bild men det gick inte så bra. Han kom ju 3 veckor tidigt, var beräknad i september. Idag blir det kalas med annanspaj, kärleksmums, star wars muffins, glass, kanelbullar och kakor =) =)
  5. Medlem sedan
    May 2001
    #3

    GRATTIS!!!

    Fem år, det är en stor dag, tycker jag! Sara tjatar och tjatar, men hon får vänta ett tag till
  6. 3
    GRATTIS!!! Fem år, det är en stor dag, tycker jag! Sara tjatar och tjatar, men hon får vänta ett tag till
  7. Medlem sedan
    Mar 2002
    #4
    Försenat GRATTIS till stora 5-åringen! Wow, snart är vi alla där. När de fyller 5 är de inte små längre, hur gärna man än vill.

    Jag hoppas att Theo hade en toppendag! Fikat lät gott, det hade jag gärna smakat. ;-)
  8. 4
    Försenat GRATTIS till stora 5-åringen! Wow, snart är vi alla där. När de fyller 5 är de inte små längre, hur gärna man än vill.

    Jag hoppas att Theo hade en toppendag! Fikat lät gott, det hade jag gärna smakat. ;-)
  9. Medlem sedan
    Oct 2007
    #5
    Stort grattis! Här tjatas det om 5-års kalaset redan, och han fyller inte 5 förrän i November...
  10. 5
    Stort grattis! Här tjatas det om 5-års kalaset redan, och han fyller inte 5 förrän i November...
  11. Medlem sedan
    Mar 2003
    #6
    Grattis till Theo! Härligt med så mycket gott på födelsedagen. Tösen har önskat sig en princesstårta o när hon hörde att det fanns rosa marsipan o inte bara grön var valet enkelt
  12. 6
    Grattis till Theo! Härligt med så mycket gott på födelsedagen. Tösen har önskat sig en princesstårta o när hon hörde att det fanns rosa marsipan o inte bara grön var valet enkelt
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Grattis i efterskott till Theo!
    Tänk att de är så stora nu, bara 1 år kvar till 6 års.
  14. 7
    Grattis i efterskott till Theo!
    Tänk att de är så stora nu, bara 1 år kvar till 6 års.
  15. Medlem sedan
    Aug 2005
    #8
    Grattis till Theo i efterskott! Nu märks det att hösten har börjat, när höstbarnen börjar fylla år... :-)
  16. 8
    Grattis till Theo i efterskott! Nu märks det att hösten har börjat, när höstbarnen börjar fylla år... :-)
  17. Medlem sedan
    Sep 1999
    #9
    Grattis alldeles försent!! Hoppas födelsedagen blev fin!
  18. 9
    Grattis alldeles försent!! Hoppas födelsedagen blev fin!

Liknande trådar

  1. Har varit på Busfabriken idag med Theo.
    By memme80 in forum _0803 Marsbarn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-03-01, 10:56
  2. idag ska theo snaggas
    By annicaswe in forum _05 Höstbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-09-06, 08:37
  3. Läkarbesök med Theo idag
    By Nerthus in forum _03 Vårbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-02, 08:04
  4. Theo fyller 1 år idag!!!!
    By annicaswe in forum _05 Höstbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-08-15, 18:05
  5. Theo sex månader idag
    By Luvi2721 in forum _0504 Aprilbarn
    Svar: 8
    Senaste inlägg: 2005-11-07, 09:40
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar