Vad gör de på bilden?
Tonåringar
  1. Anonym
    #1

    Vad gör de på bilden?

    Hittade detta i min dator. Vad gör de egentligen? Jag vet verkligen inte men det ser ut inte ut som något bra iaf. En bild 30 min senare innefattar rök från en ungdom, ser inte var den kommer ifrån bara från munnen. Vattenpipa eller värre saker vad tror eller vet ni. Hjälp snälla!
  2. 1
    Vad gör de på bilden? Hittade detta i min dator. Vad gör de egentligen? Jag vet verkligen inte men det ser ut inte ut som något bra iaf. En bild 30 min senare innefattar rök från en ungdom, ser inte var den kommer ifrån bara från munnen. Vattenpipa eller värre saker vad tror eller vet ni. Hjälp snälla!
  3. Medlem sedan
    Jul 2007
    #2
    Der är kol som man har till o röka vattenpipa.
  4. 2
    Der är kol som man har till o röka vattenpipa.
  5. Anonym
    #3
    tack tack. Frågan är nu hur jag går vidare med detta. Har ju bildbevis och en tonåring(15) som totalt förnekar att den röker.... Jag vill inte att de röker och absolut inte vara med och finansiera rökningen.
  6. 3
    tack tack. Frågan är nu hur jag går vidare med detta. Har ju bildbevis och en tonåring(15) som totalt förnekar att den röker.... Jag vill inte att de röker och absolut inte vara med och finansiera rökningen.
  7. Medlem sedan
    Jul 2007
    #4
    Alltå vattenpipa i sej är väl OK?! Det är ju nikotinfri tobak, endast med smak, som man röker med dem. Det är om man lägger i annat som det inte är så bra?!
  8. 4
    Alltå vattenpipa i sej är väl OK?! Det är ju nikotinfri tobak, endast med smak, som man röker med dem. Det är om man lägger i annat som det inte är så bra?!
  9. Medlem sedan
    Jul 2007
    #5
    Du får gärna skriva till mej om du undrar
  10. 5
    Du får gärna skriva till mej om du undrar
  11. Anonym
    #6
    varifrån får du att tobaken är nikotinfri? har för mig att röka vattenpipa är som att röka måna cigaretter på en gång?!?
  12. 6
    varifrån får du att tobaken är nikotinfri? har för mig att röka vattenpipa är som att röka måna cigaretter på en gång?!?
  13. Anonymixen
    #7
    Nej, vattenpipa är inte ok, googla!!!
  14. 7
    Nej, vattenpipa är inte ok, googla!!!
  15. Medlem sedan
    Jul 2007
    #8
    Varför skulle inte det vara okej? OM där nu inte är farliga ämnen i?
  16. 8
    Varför skulle inte det vara okej? OM där nu inte är farliga ämnen i?
  17. Medlem sedan
    Jul 2007
    #9
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Vattenpipa#Tobak Läs om det sök på google. Man röker melass oftast. http://sv.wikipedia.org/wiki/Melass
    ♥ Lilly o Pluppen ♥
  18. 9
    http://sv.wikipedia.org/wiki/Vattenpipa#Tobak Läs om det sök på google. Man röker melass oftast. http://sv.wikipedia.org/wiki/Melass
  19. Anonym
    #10
    Men det är knappast melass ungdomarna röker!
  20. 10
    Men det är knappast melass ungdomarna röker!
  21. Medlem sedan
    Jul 2007
    #11
    Då röker man det i en bong.
    Haschet/majjan hinner brinna upp av kolen då lyfthålen på koppen i en bong e STOOORA. Så vill de såfall röka något annat så kommer de göra de i ett annat rökdon.

    MVH En fd. haschoman.
    ♥ Lilly o Pluppen ♥
  22. 11
    Då röker man det i en bong.
    Haschet/majjan hinner brinna upp av kolen då lyfthålen på koppen i en bong e STOOORA. Så vill de såfall röka något annat så kommer de göra de i ett annat rökdon.

    MVH En fd. haschoman.
  23. Medlem sedan
    Jul 2007
    #12
    "en bong e STOOORA. " skulle ju va en vattenpipa är så stora.
  24. 12
    "en bong e STOOORA. " skulle ju va en vattenpipa är så stora.
  25. Anonym
    #13
    Nej, vattenpipa är inte ok. Det är vanlig tobak med smaktillsats de röker, ungdomarna försöker kanske få oss att tro det. Men jag har också läst på diverse sajter och det är vanlig tobak som de smaksätter. (Melass är ju för den delen flytande. ) Nej för mig är inte rökning/snusning/alkohol/andra droger ok. När de fyller 18 får de ju bestämma själva. Men förhoppningsvis så är det ändå "bara" vanlig tobak och ej cannabis de rökte. Men ändå jobbigt eftersom ungdomen lovad och bedyrat att den ej röker mer....
  26. 13
    Nej, vattenpipa är inte ok. Det är vanlig tobak med smaktillsats de röker, ungdomarna försöker kanske få oss att tro det. Men jag har också läst på diverse sajter och det är vanlig tobak som de smaksätter. (Melass är ju för den delen flytande. ) Nej för mig är inte rökning/snusning/alkohol/andra droger ok. När de fyller 18 får de ju bestämma själva. Men förhoppningsvis så är det ändå "bara" vanlig tobak och ej cannabis de rökte. Men ändå jobbigt eftersom ungdomen lovad och bedyrat att den ej röker mer....
  27. Anonym
    #14
    Har tagit bort bilden då jag vet vad det är. Tack för hjälpen. Sen får vi se vad gullungen säger, jag tänkte lägga bilden på ungdomen som röker som bakgrundsbild på min användare i datorn, man brukar väl ha sina barn som bakgrundsbild :-) I såna här lägen får jag tänka riktigt hårt på att h*n för inte alltför länge sedan var ett äldigt redigt gulligt och snällt barn(minns väl inte nåt annat) och att h*n antagligen kommer att reda till sig igen när h*n blir vuxen.
  28. 14
    Har tagit bort bilden då jag vet vad det är. Tack för hjälpen. Sen får vi se vad gullungen säger, jag tänkte lägga bilden på ungdomen som röker som bakgrundsbild på min användare i datorn, man brukar väl ha sina barn som bakgrundsbild :-) I såna här lägen får jag tänka riktigt hårt på att h*n för inte alltför länge sedan var ett äldigt redigt gulligt och snällt barn(minns väl inte nåt annat) och att h*n antagligen kommer att reda till sig igen när h*n blir vuxen.
  29. Medlem sedan
    Aug 2002
    #15
    Det är inte alls bra, mycket värre än cigaretter, tyvärr: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2673536.ab
  30. 15
    Det är inte alls bra, mycket värre än cigaretter, tyvärr: http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article2673536.ab

Liknande trådar

  1. ser ni bilden?...
    By SAGA! in forum Ordet är fritt
    Svar: 21
    Senaste inlägg: 2010-03-19, 21:18
  2. hmm bilden här
    By engelnore in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-12-29, 00:51
  3. Hur får ni bilden
    By Millan med 4 in forum _0410 Oktoberbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-08-29, 13:05
  4. Ang. bilden
    By Maria och Ellen in forum _0605 Majbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2006-05-03, 19:15
  5. BB-bilden:
    By Alven in forum _0404 Aprilbarn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2006-04-13, 12:00
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar