Mens??
_1005 Majbarn
  1. Medlem sedan
    Sep 2009
    #1

    Mens??

    har en dotter som är född 19april jag helammar o har ej fått min mens ännu.. borde jag bli orolig??
    tack på förhand!!
    <3 Linnéa 19 april 2010 <3
  2. 1
    Mens?? har en dotter som är född 19april jag helammar o har ej fått min mens ännu.. borde jag bli orolig??
    tack på förhand!!
  3. Medlem sedan
    Sep 2009
    #2
    Jag har inte fått min än heller. Julia är född 17 april. Jag helammar också. Min bvc sköterska sa att det kan ta upp till ett år innan den kommer tillbaka, så du behöver nog inte oroa dig.
  4. 2
    Jag har inte fått min än heller. Julia är född 17 april. Jag helammar också. Min bvc sköterska sa att det kan ta upp till ett år innan den kommer tillbaka, så du behöver nog inte oroa dig.
  5. Medlem sedan
    Jan 2010
    #3
    Nej, du behöver inte alls oroa dig. Det är helt normalt att det tar sex mânader innan mensen kommer, ibland ännu längre sâ det är inget konstigt alls.
  6. 3
    Nej, du behöver inte alls oroa dig. Det är helt normalt att det tar sex mânader innan mensen kommer, ibland ännu längre sâ det är inget konstigt alls.
  7. Medlem sedan
    Nov 2004
    #4
    nej det tycker jag inte du ska vara. jag fick min första mens förra veckan men jag har ju slutat amma. du helammar ju så det kan ju dröja, vet inte hur länge men det tar iaf längre tid. njut så länge det vara!
  8. 4
    nej det tycker jag inte du ska vara. jag fick min första mens förra veckan men jag har ju slutat amma. du helammar ju så det kan ju dröja, vet inte hur länge men det tar iaf längre tid. njut så länge det vara!
  9. Medlem sedan
    Feb 2006
    #5
    Förra gången tog det mig 10 månader att få tillbaks den. Hoppas det dröjer lika länge igen
  10. 5
    Förra gången tog det mig 10 månader att få tillbaks den. Hoppas det dröjer lika länge igen
  11. Medlem sedan
    Oct 2008
    #6
    Wilmer är 5 mån och jag har inte fått min mens än så det är nog inget du behöver oroa dig för!
  12. 6
    Wilmer är 5 mån och jag har inte fått min mens än så det är nog inget du behöver oroa dig för!
  13. Medlem sedan
    Jun 2006
    #7
    Sist var min borta tills storatjejen var 12 mån.. ammade tills 11 mån fast bara morgon och kväll på slutet
  14. 7
    Sist var min borta tills storatjejen var 12 mån.. ammade tills 11 mån fast bara morgon och kväll på slutet
  15. Medlem sedan
    May 2009
    #8
    nej absolut inte. många får den inte tillbaka föränn de slutar amma helt. så ta det lugnt och njut av att slippa. min är inte tillbaka än heller
  16. 8
    nej absolut inte. många får den inte tillbaka föränn de slutar amma helt. så ta det lugnt och njut av att slippa. min är inte tillbaka än heller
  17. Medlem sedan
    Jul 2002
    #9
    Nej, förra gången dog det 7 månader innan jag fick tbx den och då helammade jag oxå. Skönt så länge jag slipper
  18. 9
    Nej, förra gången dog det 7 månader innan jag fick tbx den och då helammade jag oxå. Skönt så länge jag slipper
  19. Medlem sedan
    Jan 2010
    #10
    Jaha, jag som räknade kallt med att slippa mensen i flera mânader. Imorse var det visst dags och min bebis är bara 2,5 mânad och jag helammar och han äter ofta.
  20. 10
    Jaha, jag som räknade kallt med att slippa mensen i flera mânader. Imorse var det visst dags och min bebis är bara 2,5 mânad och jag helammar och han äter ofta.
  21. Medlem sedan
    Jul 2002
    #11
    men tog ska det vara
  22. 11
    men tog ska det vara

Liknande trådar

  1. sen mens,,
    By Anonym in forum Försöker bli med barn
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2012-05-03, 12:28
  2. Mens ****
    By Persikan in forum Ordet är fritt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-02-11, 22:18
  3. Mens! :(
    By 3 på G in forum Försöker bli med barn
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2007-08-23, 10:44
  4. Mens?
    By Mijo in forum _0705 Majbarn
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2007-08-22, 20:03
  5. jäkla skit mens ap mens skit skit
    By Blubben in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2005-11-09, 13:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar