fritids imorgon?
Ordet är fritt
  1. Medlem sedan
    Jun 2009
    #1

    fritids imorgon?

    Har en liten en som skulle börja 1:ans fritids imorgon men nyser och snorar och har 37,4 grader efter en stilla dag inomhus med film.
    Skolan startar på onsdag.
  2. 1
    fritids imorgon? Har en liten en som skulle börja 1:ans fritids imorgon men nyser och snorar och har 37,4 grader efter en stilla dag inomhus med film.
    Skolan startar på onsdag.
  3. Medlem sedan
    Dec 2005
    #2
    Det är ju ignen feber att tala om men det är vl bättre att vara hemma från fritids än skolan. Beror på jobb och så också.
  4. 2
    Det är ju ignen feber att tala om men det är vl bättre att vara hemma från fritids än skolan. Beror på jobb och så också.
  5. Medlem sedan
    Jun 2009
    #3
    Jobbmässigt kan hon vara hemma. Jag jobbar bara till 12 och nu är min man hemma, oregelbundet schema och även om han skulle jobba så börjar han inte förrän kl 15.45 så då hinner jag hem.
    Ingen behöver Vabba eller så.
  6. 3
    Jobbmässigt kan hon vara hemma. Jag jobbar bara till 12 och nu är min man hemma, oregelbundet schema och även om han skulle jobba så börjar han inte förrän kl 15.45 så då hinner jag hem.
    Ingen behöver Vabba eller så.
  7. Salander
    #4
    Ja om hon inte blir sämre så tycker jag absolut att en kort dag på fritids är bra.
  8. 4
    Ja om hon inte blir sämre så tycker jag absolut att en kort dag på fritids är bra.
  9. Medlem sedan
    Apr 2008
    #5
    Jag skulle inte säga att 37,4 grader är feber. Du får titta på allmäntillståndet i morgon.
  10. 5
    Jag skulle inte säga att 37,4 grader är feber. Du får titta på allmäntillståndet i morgon.
  11. Medlem sedan
    Nov 2002
    #6
    Hur mår hon? Orkar hon en stund på fritids så tror jag att det kan vara bra som inskolning (om ni inte varit där tidigare).

    feber har hon ju inte, men att nysa och snora kan vara jobbigt. Kan du (eller pappan) vara där med henne ett par timmar om det är första dagen? Eller lämna henne bara ett par timmar om hon varit där förut.
  12. 6
    Hur mår hon? Orkar hon en stund på fritids så tror jag att det kan vara bra som inskolning (om ni inte varit där tidigare).

    feber har hon ju inte, men att nysa och snora kan vara jobbigt. Kan du (eller pappan) vara där med henne ett par timmar om det är första dagen? Eller lämna henne bara ett par timmar om hon varit där förut.
  13. Medlem sedan
    Jan 1999
    #7
    En förkylning är väl inte så farligt, och 37,4 kallar jag inte feber om hon inte har väldigt låg grundtemp (t ex min äldste son som har 36,5 när han är frisk - han mår inte bra när han har 37,4. Yngste sonen däremot som ligger på 37,2 har ju ingen feber när han har 37,4)

    Om hon inte är mer förkyld imorgon, och om hon sover bra inatt så är det väl jättebra att få gå en kort dag imorgon på fritids för att komma in i rutinerna.
  14. 7
    En förkylning är väl inte så farligt, och 37,4 kallar jag inte feber om hon inte har väldigt låg grundtemp (t ex min äldste son som har 36,5 när han är frisk - han mår inte bra när han har 37,4. Yngste sonen däremot som ligger på 37,2 har ju ingen feber när han har 37,4)

    Om hon inte är mer förkyld imorgon, och om hon sover bra inatt så är det väl jättebra att få gå en kort dag imorgon på fritids för att komma in i rutinerna.

Liknande trådar

  1. Fritids för 3:or
    By laidlawii in forum Skolbarn
    Svar: 9
    Senaste inlägg: 2009-08-26, 14:17
  2. Imorgon är det första dagen på fritids..
    By MiaKL,S03+K06 in forum _02/03 Vinterbarn
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2009-08-19, 18:25
  3. Fritids?
    By Es mamma in forum Ordet är fritt
    Svar: 22
    Senaste inlägg: 2009-01-14, 20:26
  4. Är Fritids en
    By Frangipani in forum Ordet är fritt
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2008-11-12, 21:52
  5. Fritids
    By flami in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-05-20, 20:35
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar