Kub-test idag
_1102 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2010
    #1

    Kub-test idag

    Var och gjorde ett Kub-test idag, ultraljudsdelen alltså. Allt såg bra ut, och vad häftigt det var att få se den lille. Är i vecka 12+5 nu och det ska bli roligt att få titta in hos den lille igen om ca 5 veckor. Har tidigare frågat om någon av er bloggar, men verkar inte vara någon som nappat på det. Ni får gärna kolla in min blogg http://jsantinelli.blogg.se och läsa mer om kub-testet. Bloggar ni också om er graviditet får ni gärna kommentera (givetvis även om ni inte bloggar, hehe).
  2. 1
    Kub-test idag Var och gjorde ett Kub-test idag, ultraljudsdelen alltså. Allt såg bra ut, och vad häftigt det var att få se den lille. Är i vecka 12+5 nu och det ska bli roligt att få titta in hos den lille igen om ca 5 veckor. Har tidigare frågat om någon av er bloggar, men verkar inte vara någon som nappat på det. Ni får gärna kolla in min blogg http://jsantinelli.blogg.se och läsa mer om kub-testet. Bloggar ni också om er graviditet får ni gärna kommentera (givetvis även om ni inte bloggar, hehe).
  3. Medlem sedan
    Oct 2006
    #2
    Vad härligt att allt såg bra ut på KUBen .
    Jag är verkligen ingen bloggare, tyvärr...sitter desto mer här ... men det e ju jättekul att följa andras berättelser = )
  4. 2
    Vad härligt att allt såg bra ut på KUBen .
    Jag är verkligen ingen bloggare, tyvärr...sitter desto mer här ... men det e ju jättekul att följa andras berättelser = )
  5. åte
    #3
    Gjorde mitt kub för några veckor sen, vad härligt det var att se liten :-) Ska kolla in din blogg!
  6. 3
    Gjorde mitt kub för några veckor sen, vad härligt det var att se liten :-) Ska kolla in din blogg!

Liknande trådar

  1. KUB-test idag
    By limpis in forum Gravidsnack
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2011-07-15, 21:29
  2. Neg på ÄL test idag
    By Fröfrö in forum Försöker bli med barn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2009-10-18, 08:30
  3. KUB-test idag!
    By Jessica m. R & C in forum Missfall
    Svar: 3
    Senaste inlägg: 2009-09-04, 11:57
  4. ÄL-test idag...
    By Katja_73 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 1
    Senaste inlägg: 2007-12-05, 18:10
  5. Pos. på ÄL-test idag
    By -Galadriel- in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-12-05, 17:29
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar