Dax för skola och dagis för mina stora
_1002 Februaribarn
  1. Medlem sedan
    Nov 1999
    #1

    Dax för skola och dagis för mina stora

    Känndes lite tomt i huset idag med bara Julia hemma, men oxå lite skönt.
    Så här fina var mina goingar idag.


  2. 1
    Dax för skola och dagis för mina stora Känndes lite tomt i huset idag med bara Julia hemma, men oxå lite skönt.
    Så här fina var mina goingar idag.


  3. Medlem sedan
    Apr 2007
    #2

    Jättefin bild!

    Självklart måste man föreviga skolstarten på bild
    Här börjar skolan på torsdag men redan idag ska jag och Madicken dit en stund eftersom det är introduktionsdag i förskoleklassen som hon ska börja i. Sebastian börjar i trean.
  4. 2
    Jättefin bild! Självklart måste man föreviga skolstarten på bild
    Här börjar skolan på torsdag men redan idag ska jag och Madicken dit en stund eftersom det är introduktionsdag i förskoleklassen som hon ska börja i. Sebastian börjar i trean.
  5. Medlem sedan
    Jul 2009
    #3
    Jättefin bild! Vilka goingar!
  6. 3
    Jättefin bild! Vilka goingar!
  7. Medlem sedan
    Jan 2004
    #4
    Vilka sötnosar! Mina barn börjar också idag.
  8. 4
    Vilka sötnosar! Mina barn börjar också idag.
  9. Medlem sedan
    Jun 2008
    #5
    Vilken fin bild!

    Linnea började dagis igår efter semesteruppehåll på 6 veckor. Det är lång tid för en 2-åring så vi var uppe och hälsade på en stund i fredags. Det gick hur som helst bra igår. Förutom att hon berättade att hon slagits med en pojke... Hur det gick till, om det var allvarligt eller om det ens hände på riktigt gick dock inte att få ur henne...
  10. 5
    Vilken fin bild!

    Linnea började dagis igår efter semesteruppehåll på 6 veckor. Det är lång tid för en 2-åring så vi var uppe och hälsade på en stund i fredags. Det gick hur som helst bra igår. Förutom att hon berättade att hon slagits med en pojke... Hur det gick till, om det var allvarligt eller om det ens hände på riktigt gick dock inte att få ur henne...
  11. Medlem sedan
    Mar 2010
    #6
    Vilka sötnosar! Tycker ni är helt otroliga som orkar med flera barn, har själv fullt upp med en bebis o hundvalp
  12. 6
    Vilka sötnosar! Tycker ni är helt otroliga som orkar med flera barn, har själv fullt upp med en bebis o hundvalp
  13. Medlem sedan
    Nov 1999
    #7
    Tack, ja skolan börjar igentligen inte förrän på mån, men L inskolas i förskoleklassen och dom andra går på dagis och fritids.
  14. 7
    Tack, ja skolan börjar igentligen inte förrän på mån, men L inskolas i förskoleklassen och dom andra går på dagis och fritids.
  15. Medlem sedan
    Nov 1999
    #8
    Tack, det brukar vara svårt att få en bild på alla där inte nån ser helt galen ut.
  16. 8
    Tack, det brukar vara svårt att få en bild på alla där inte nån ser helt galen ut.
  17. Medlem sedan
    Nov 1999
    #9
    Kul, det är lite skönt att få vardag ingen även om jag inte välkommnar höstrusket.
  18. 9
    Kul, det är lite skönt att få vardag ingen även om jag inte välkommnar höstrusket.
  19. Medlem sedan
    Nov 1999
    #10
    Så gjorde vi med Wille oxå, men oj va trött han var i går kväll. Hoppas det inte var nått alvarligt men då borde ju fröknarna tagit upp det.
  20. 10
    Så gjorde vi med Wille oxå, men oj va trött han var i går kväll. Hoppas det inte var nått alvarligt men då borde ju fröknarna tagit upp det.
  21. Medlem sedan
    Nov 1999
    #11
    Vi hade oxå fullt upp när vi bara hade ett barn, konstigt det. För när man bara har Julia är det rena semestern. Men man vänjer ju sig och barnen kräver olika saker beroende på vilken ålder dom är i.
  22. 11
    Vi hade oxå fullt upp när vi bara hade ett barn, konstigt det. För när man bara har Julia är det rena semestern. Men man vänjer ju sig och barnen kräver olika saker beroende på vilken ålder dom är i.
  23. Medlem sedan
    Sep 2006
    #12
    underbar bild. Roligt att det var så fint väder när dom började skolan.
    Mina stora började idag och det var hällande regn och åska. Men killen som började 3an hade skoj ändå, dom var ute hela dagen och fröken hade fixat lite skoj första dagen. bla grodjakt. Vinsterna var gröna gelegrodor

    Min äldsta har jag inte hört något ifrån. Hon började 6an och en ny tjej började i klassen, dom fattade tycke för varandra för nu är hon där och leker.
  24. 12
    underbar bild. Roligt att det var så fint väder när dom började skolan.
    Mina stora började idag och det var hällande regn och åska. Men killen som började 3an hade skoj ändå, dom var ute hela dagen och fröken hade fixat lite skoj första dagen. bla grodjakt. Vinsterna var gröna gelegrodor

    Min äldsta har jag inte hört något ifrån. Hon började 6an och en ny tjej började i klassen, dom fattade tycke för varandra för nu är hon där och leker.
  25. Medlem sedan
    Jun 2008
    #13
    Ja, så tänkte jag också. Den fröken Linnea nämnde träffade jag aldrig, men vore det allvarligt så hade ju hon i sin tur informerat de andra fröknarna.

    Linnea var också trött igår kväll och verkar ännu tröttare nu. Just denna tiden på dagen är rätt seg - även för mig, somnar lätt till om jag sitter och ammar...
  26. 13
    Ja, så tänkte jag också. Den fröken Linnea nämnde träffade jag aldrig, men vore det allvarligt så hade ju hon i sin tur informerat de andra fröknarna.

    Linnea var också trött igår kväll och verkar ännu tröttare nu. Just denna tiden på dagen är rätt seg - även för mig, somnar lätt till om jag sitter och ammar...

Liknande trådar

  1. Skola och dagis
    By Bunny & Minihopparna in forum Småbarn
    Svar: 43
    Senaste inlägg: 2008-05-30, 13:56
  2. Gå hem fr dagis/skola?
    By Miia m kidzen in forum Ordet är fritt
    Svar: 34
    Senaste inlägg: 2008-01-15, 14:11
  3. dagis skola ;)
    By Fläderblomma in forum Ordet är fritt
    Svar: 6
    Senaste inlägg: 2007-10-29, 11:56
  4. Dagis+skola!
    By Mika&Dami in forum _0601 Januaribarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2007-01-09, 11:58
  5. Skola lr dagis.
    By Lurpan in forum _00/01 Vinterbarn
    Svar: 20
    Senaste inlägg: 2006-02-22, 12:21
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar