Städning är en motionsform!
_0911 Novemberbarn
  1. Medlem sedan
    Mar 2003
    #1

    Städning är en motionsform!

    Nu har jag försökt att städa hemmet men med Osse i faggorna är det banne mig inte det enklaste. Dammsugaren är tydligen en kulle som MÅSTE bestigas, skurhinken är ett fantastiskt badställe (om inte annat så minst ett handfat som måste plaskas i) och moppen är definitivt en sak som ska brottas med...

    Alltså jag ger banne mig upp efter kök och hall så är jag genomsvettig, Osse sjöblöt och jag vet knappt om hemmet blev renare i slutändan.
  2. 1
    Städning är en motionsform! Nu har jag försökt att städa hemmet men med Osse i faggorna är det banne mig inte det enklaste. Dammsugaren är tydligen en kulle som MÅSTE bestigas, skurhinken är ett fantastiskt badställe (om inte annat så minst ett handfat som måste plaskas i) och moppen är definitivt en sak som ska brottas med...

    Alltså jag ger banne mig upp efter kök och hall så är jag genomsvettig, Osse sjöblöt och jag vet knappt om hemmet blev renare i slutändan.
  3. Medlem sedan
    Aug 2009
    #2
    Funderade på hur det gick till och var du gör av Osse, när du berättade förut hur ofta du städar. Nu vet jag
    Alva börjar gråta när jag startar dammsugaren...otur
  4. 2
    Funderade på hur det gick till och var du gör av Osse, när du berättade förut hur ofta du städar. Nu vet jag
    Alva börjar gråta när jag startar dammsugaren...otur
  5. Medlem sedan
    Nov 2005
    #3
    Hahaha! sorry att jag skrattar... hoppas städintresset håller i sig när han blir större hehhee
  6. 3
    Hahaha! sorry att jag skrattar... hoppas städintresset håller i sig när han blir större hehhee
  7. Medlem sedan
    Mar 2003
    #4
    Tidigare när han var mindre satt han i bärselen på magen på mig när jag städade, sedan passade jag på att ha honom på golvet i det rum jag städade (så länge han låg still), sedan försökte jag ett tag ha honom i stolen i samma rum som jag städade i... Nu är han lös och ledig samt fullständigt galen i ALL städutrustning.

    Jag har dock hört rykten om att hans far var snarlik ända fram tills dess att han kunde göra någon sorts nytta i sammanhanget då intresset för städning snabbt svalnade.

    Praktiskt med en unge som gråter när man startar städandet, då har man en mycket bra orsak att låta bli.
  8. 4
    Tidigare när han var mindre satt han i bärselen på magen på mig när jag städade, sedan passade jag på att ha honom på golvet i det rum jag städade (så länge han låg still), sedan försökte jag ett tag ha honom i stolen i samma rum som jag städade i... Nu är han lös och ledig samt fullständigt galen i ALL städutrustning.

    Jag har dock hört rykten om att hans far var snarlik ända fram tills dess att han kunde göra någon sorts nytta i sammanhanget då intresset för städning snabbt svalnade.

    Praktiskt med en unge som gråter när man startar städandet, då har man en mycket bra orsak att låta bli.
  9. Medlem sedan
    Mar 2003
    #5
    Helt okej att skratta åt eländet, här är det som det är med jämna och ojämna mellanrum. Men ja, man måste ha humor för att överleva det hela.
  10. 5
    Helt okej att skratta åt eländet, här är det som det är med jämna och ojämna mellanrum. Men ja, man måste ha humor för att överleva det hela.

Liknande trådar

  1. OK, städning
    By blå fågeln in forum Ordet är fritt
    Svar: 47
    Senaste inlägg: 2009-05-27, 21:34
  2. städning
    By Jag-67 in forum Ordet är fritt
    Svar: 5
    Senaste inlägg: 2009-01-28, 21:16
  3. Städning?!
    By slarver in forum Hem & fritid
    Svar: 15
    Senaste inlägg: 2008-03-14, 16:59
  4. Det där med städning
    By Guinan in forum Ordet är fritt
    Svar: 16
    Senaste inlägg: 2007-08-02, 10:07
  5. Städning
    By H med E in forum Känsliga snack
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2007-05-15, 13:25
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar