Tack alla härliga tjejer!
Provrörsbefruktning - IVF
  1. Medlem sedan
    Mar 2006
    #1

    Tack alla härliga tjejer!

    Idag känns livet plötsligt lite lättare.

    Sedan jag testade positivt för två veckor sedan har jag gått omkring med en konstant oro att något ska vara galet.

    Idag fick jag göra ett nytt vul, och fick beskedet att allt ser fint ut. På ultraludssvaret står att läsa: "Normal hjärtaktivitet. Normala fosterrörelser." Det är som den vackraste poesi!

    Jag beräknades till vecka 8+6 idag, och har BF den 22 mars.

    Tusen tack alla ni underbara människor som har stöttat och peppat under träliga ivf-perioder, och som har kommit med hurra-rop när plusset äntligen kom! (Men vem kunde väl ana att det skulle dyka upp spontant!?)

    Så, här vill jag ta tillfället i akt att ta farväl. Jag känner mig inte riktigt redo eller sugen på att hoppa in i en ankomstgrupp, men dyker gärna ner i "Efter svårt att bli gravid/ivf". Den som vill uppdatera sig om fortsättningen på detta äventyr är hjärtligt välkommen att titta in där. Jag hoppas också att inom en snar framtid få många "efterföljare" till den gruppen.

    Kram, kraft och styrka till er alla!
    Salvia

  2. 1
    Tack alla härliga tjejer! Idag känns livet plötsligt lite lättare.

    Sedan jag testade positivt för två veckor sedan har jag gått omkring med en konstant oro att något ska vara galet.

    Idag fick jag göra ett nytt vul, och fick beskedet att allt ser fint ut. På ultraludssvaret står att läsa: "Normal hjärtaktivitet. Normala fosterrörelser." Det är som den vackraste poesi!

    Jag beräknades till vecka 8+6 idag, och har BF den 22 mars.

    Tusen tack alla ni underbara människor som har stöttat och peppat under träliga ivf-perioder, och som har kommit med hurra-rop när plusset äntligen kom! (Men vem kunde väl ana att det skulle dyka upp spontant!?)

    Så, här vill jag ta tillfället i akt att ta farväl. Jag känner mig inte riktigt redo eller sugen på att hoppa in i en ankomstgrupp, men dyker gärna ner i "Efter svårt att bli gravid/ivf". Den som vill uppdatera sig om fortsättningen på detta äventyr är hjärtligt välkommen att titta in där. Jag hoppas också att inom en snar framtid få många "efterföljare" till den gruppen.

    Kram, kraft och styrka till er alla!
    Salvia

  3. Medlem sedan
    Mar 2006
    #2
    Oj, det dök visst upp en extra gruppkram mitt i meddelandet, men den bjuder jag gärna på. Mer kramar åt folket!
  4. 2
    Oj, det dök visst upp en extra gruppkram mitt i meddelandet, men den bjuder jag gärna på. Mer kramar åt folket!

Liknande trådar

  1. Tack för alla härliga musik
    By engel in forum Ordet är fritt
    Svar: 2
    Senaste inlägg: 2007-02-23, 20:03
  2. TACK ALLA HÄRLIGA
    By -Femman- in forum _0310 Oktoberbarn
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-10-28, 21:53
  3. Till alla härliga tjejer!
    By camilla_73 in forum Vikt
    Svar: 4
    Senaste inlägg: 2006-09-12, 08:23
  4. Tack alla härliga tjejer!
    By cia76 in forum Försöker bli med barn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-08-30, 21:16
  5. TACK ALLA HÄRLIGA MAMMOR!!!
    By isa m L&C in forum _0505 Majbarn
    Svar: 0
    Senaste inlägg: 2006-01-07, 22:49
Kära besökare.

Det verkar som att du använder en annonsblockerare (Ad blocker). Allt för föräldrar är ett annonsfinansierat community
och har därför valt att inte stödja användningen av annonsblockerare.

Avaktivera annonsblockeraren för att att få korrekt användareupplevelse.

Vänligen Allt för föräldrar